Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maureenppc schreef:okay, ik vraag het wel, maar ik heb ook nog een vraagje over die eerste advertentie, die vrouw heeft wel met dat zadel lang mee gereden. waarom zou het dan slecht zijn???
dan geraakt ze er nooit van af. Er zijn genoeg mensen die lang met een slecht zadel rijden en zo de rug van hun viervoeter om zeep helpen, is niet altijd kwaadwillend, maar vaak zijn ze er gewoon niet van op de hoogte dat het zadel eigenlijk niet goed ligt. Maureenppc schreef:okay, ik vraag het wel, maar ik heb ook nog een vraagje over die eerste advertentie, die vrouw heeft wel met dat zadel lang mee gereden. waarom zou het dan slecht zijn???
lizy29 schreef:Maureenppc dit is als het zoveelste topic over zadels van je en in ieder topic word je aangeraden om een goede zadelmaker te laten komen. Misschien is het een idee om dit advies ter harte te gaan nemen ipv steeds nieuwe topics openen en op zoek te blijven naar zo goed mogelijke zadels.
Maureenppc schreef:doe ff allemaal niet zo boos!!! ik weet niet hoe je een topic verweider. en een zadel maker meenemen kost ook weer veel geld, ik ben niet rijk! en die vrouw heeft er western wedstrijden mee gedaan.