De 21e start ik showmanship, nu kom ik tot de conclusie dat ik geen hoed heb. Is dit verplicht bij dit onderdeel? Of kan ik ook zonder? Ik hoor het graag
Dat is zeker verplicht, je moet een hoed op. Je zou nog een mail kunnen sturen naar het secretariaat van de wedstrijd? Of misschien iemand in de buurt die een hoed heeft?
Ja, met rijden doe ik een cap op... Hoed wordt dan nog even een probleem...
lauraax
Geplaatst: 08-04-13 11:59
Showmanship is naast het paard en mag je ook geen cap bij op.. Normaal gesproken is een cap tot aan de L3 verplicht en is het daarna eigen keuze, als je het over WRAN wedstrijden hebt in elk geval.
Voor nood:). Ik heb nog een leren liggen, die ik nooit op heb (staat ook te koop). Mocht ik voor die tijd niets kunnen regelen, dan heb ik iig wat! (maar ik ben an bezig met 1 te regelen:)
Uit het boek wordt ik niet wijzer voor het onderdeel aan de hand. Daar kan ik zo op de computer niets over vinden (cap of hoed) wel over starten op het paard,..
Wranglerbutt
Geplaatst: 08-04-13 20:51
lauraax schreef:
Ja, maar dat geldt voor het rijden en niet voor de showmanship.. Tenminste, dat is wat de jury mij toen verteld heeft
Als je rijdt, ben je een ruiter; bij showmanship en in hand trail ben je een begeleider.
Als er staat dat je met cap mag starten, zou je hier niet op afgerekend mogen worden. Maar ik zou toch proberen of je niet ergens een hoed vandaan kan halen. Je hoeft geen dure hoed te kopen, ze zijn er al vanaf 20,-.