[WN] Welke pad van Arthur's westernstore?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RvT

Welke pad van Arthur's westernstore?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 13:03

Hoi hoi,

Ik ga binnenkort naar Arthur's westernstore om een pad te kopen. Ik heb nu een mattes (met inlages) en wil graag een tweede (goede) pad erbij hebben.
Ik heb een Deuber roundskirt die 57 cm lang(kort :D ) is. Welke pad adviseren jullie mij? Ik wil graag een goede pad kopen maar zie er zoveel staan dat ik niet weet welke ik moet halen...

DubbelFun

Re: Welke pad van Arthur's westernstore?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:38

Met die lengte zadel is een 28" (70 cm) iig lang genoeg. Verder hou ik persoonlijk van ruggegraatvrijheid en een gecontourde rugvorm. Verder is het maar net hoeveel geld je er aan kwijt wilt :)

RvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 15:34

Ik heb nog geen pad gezien die zo kort is, of ik heb het niet goed gekeken natuurlijk. Ik heb zeker rond de €200 voor een goeie pad over. De rug van mijn paard is mij teveel waard :P

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:55

mee eens :j
beter een goede pad, als alleen een leuk kleurtje.er hangt echter wel een prijskaartje aan een goede pad,maar voor je paard(enrug ) een must !
kies sowieso natuurlijke materialen, echt schapenwol (dus niet de synthetische fleece), of wolvilt.

DubbelFun

Re: Welke pad van Arthur's westernstore?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:09

RvT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 16:29

Ik heb nooit iets via ebay besteld :D . Geen idee hoe dat moet en vind het altijd spannend hahaha, gek he?
Vandaar dat ik dacht: ik ga naar Arthur's en dan zie ik daar wel wat hij heeft :P