Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen of iig kan adviseren want ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
Voor onder mijn westernzadel dat ik gebruik voor buitenritten wou ik eigenlijk een nieuwe pad bestellen. Een mooie gezien bij de wild western store maar behoorlijk prijzig.
Ik heb het artikel in mijn winkel mandje geplaatst, heb me geregistreerd en heb het venster uiteindelijk toch dichtgeklapt om er nog een nachtje over te slapen.
De volgende dag direct een mail dat mijn bestelling geplaatst was en dat ik nog moest betalen. De bestelling is per ongeluk geplaatst en ik heb meteen gemaild om de bestelling te annuleren, het was immers niet de bedoeling al te bestellen.
Die mail kwam niet aan en dus werd er een 2e mail verzonden waarop ik tot op heden geen reactie heb ontvangen (wel ontvangen). Geen telefoonnummer om naar te bellen dus ik dacht (misschien naïef?) dat de kous hiermee af was.
Ik heb er niks meer van gehoord totdat vandaag de TNT op de stoep stond met een groot pakket vanuit Amerika, 35 euro kosten om dat pakket aan te nemen! Ik snap niet goed waar dit bedrag vandaan kwam (staat nergens vermeld) en mijn bestelling was toch geannuleerd?
Ik kon er voor kiezen het pakket niet aan te nemen zodat het retour zou worden gestuurd dus dat heb ik gedaan.
Maar nu? Ik weet niet of hier voor mij nog kosten aan vast zitten, ik krijg geen contact met de store en of dit überhaupt nog een staartje krijgt.
Wat moet ik hier mee aan?
Het klopt van geen kant maar toch was de pad een half uur geleden hier..
Goed voor mijn rekening dat wel.