Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(maar heeft me ook niet helpen herinneren toen jullie hier waren).
rina schreef:Zie je nu weet ik weer wat ik gister vergat, en CC had me nog wel op je topic opmerkzaam gemaakt(maar heeft me ook niet helpen herinneren toen jullie hier waren).
Ik heb idd een BP die korter is waardoor je er in een westernzadel geen last van hebt. Die is nergens ingekort (ook niet nodig) en zit erg aangenaam. Het is deze van Kramer
Grinnik, moei nog maar een keer op visite komen
Buckskey schreef:rina schreef:Zie je nu weet ik weer wat ik gister vergat, en CC had me nog wel op je topic opmerkzaam gemaakt(maar heeft me ook niet helpen herinneren toen jullie hier waren).
Ik heb idd een BP die korter is waardoor je er in een westernzadel geen last van hebt. Die is nergens ingekort (ook niet nodig) en zit erg aangenaam. Het is deze van Kramer
Grinnik, moei nog maar een keer op visite komen
Dat is een mooie zeg! Maar heb jij een westernzadel met platte achterkant of een hoge achterkant? Want op zich vind ik deze nog best wel lang, maar er is wel natuurlijk optimale bescherming op die manier. Ik zit er nl ook aan te denken om een BP aan te schaffen omdat ik nog wel eens wat (natuurlijke) hindernissen mee wil pakken met mijn QH. Ik heb een Rocking R met een relatief hoge achterkant vergeleken met bijv. een Bob's dus ik weet niet of deze BP ook voor mijn zadel zou passen.
Rijd ermee op een Triple horn, maar net zo makkelijker een BM. Hij stoort niet op een zadel met een hogere achterkant