[WN] Ariat heritage stockman in NL/ ervaring buiteland kopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

Ariat heritage stockman in NL/ ervaring buiteland kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 10:24

Hallo!
Ik heb sinds kort de overstap van engels rijden naar western gemaakt, en ben nu opzoek naar westernlaarzen.
Ik heb 1 gevonden die ik heel mooi vind: Ariat heritage stockman (https://www.solanoswesternwear.com/pics ... kman_2.jpg).
Maar ik kom alleen maar op sites uit in het buitenland...
Weet toevallig iemand een (betrouwbare) nederlandse webshop of gewone winkel in NL die deze laarzen ook verkoopt?
Of heeft iemand ervaring met laarzen kopen uit het buitenland?
Of weet iemand een andere mooie, fijne, niet al te dure laars?

Alvast bedankt! :D

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 10:32

De Oregon Trail Tack Store, Westernspul en Arthur's Westernstore verkopen Ariat.
Ik kan je wel aanraden om laarzen te passen voordat je ze koopt. Ariats lopen bv. vaak nog een halve maat uit.
De OTTS zit voor jou het dichtstbij, in Westerbork.

*edit* In Zwolle zit trouwens een (mode)laarzenwinkel die soms laarzen van het merk Sendra heeft, die ook heel geschikt zijn om mee te rijden.

Eileen_

Re: Ariat heritage stockman in NL/ ervaring buiteland kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 12:58

Bedankt voor je reactie!
Ik was idd sowieso van plan om binnekort naar een westernwinkel te gaan om wat te passen, maar ben toch al wel beetje aan het rond kijken op internet. :)
Die in Zwolle had ik helemal niet meer aan gedacht, bedankt! Dat is die naast de V&D toch?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:25

Eileen_ schreef:
Die in Zwolle had ik helemal niet meer aan gedacht, bedankt! Dat is die naast de V&D toch?

Jep :j