Ik ben heel internet aan het afspeuren voor een air ride pad in turquoise, liefst effen. De beenbeschermers zijn wel te vinden in deze kleur. Iemand een idee waar ik de pad kan kopen?
Ja wel, Google maar op airride en je vindt de smx air ride allround pad. Zoooooo mooi! De roze, paarse etc zijn overal te vinden , maar de turquoise niet
Dank je Sascha!! Ne gekeken en ze hebben turquoise!!! Ik heb ze gemaild met de vraag of ze naar Nederland versturen.
Sascha_89
Geplaatst: 17-11-12 09:17
Dat heb ik ook gedaan ! Ze doen het wel, je kan dan alleen niet via de webshop bestellen maar dan moet je hun een email sturen met je bestelling. Kosten voor verzenden liggen rond de $55 zeiden ze. Ik wil er ook 1 bestellen ! Er is 1 dealer in Nederland die hun merk verkoopt, hij moet ze ook bestellen want hij heeft de pads niet op voorraad dus ik zit te twijfelen of ik het via hem doe ( dan kost het 150 euro ) of zelf bestel. Ik moet ook nog ff de maten opmeten ( mijn pony heeft een korte rug ) dus zit te twijfelen voor een roundskirt. Even uitzoeken wat goedkoper is.. Anders kunnen we ze misschien in 1 keer bestellen ?!
samen bestellen scheelt niet in de verzendkosten. het gaat daar op gewicht, en het word dubbel zo zwaar. vergeet de douane kosten niet, die zijn behoorlijk. en dan nog verzenden binnen NL. erbij ik heb eens een diamond woolpad gehad.(en daar besteld)
Daatje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 11:21
Oh oke. Enig idee waar ze in Nederland verkocht worden?
Ik heb al contact gehad met Louis van Vaquero ( hij maakt ook mijn zadel ) als je ze via hem besteld kost de pad 150 euro. Lijkt me dan idd handiger om ze via hem te bestellen. Ik ga t morgen even na meten bij m'n pony !
Ik kan de pads van Diamond Wool in ieder geval aanraden, ik heb er eentje en ik vind hem echt ontzettend fijn! Met een beetje onderhoud gaan ze ook lang mee en blijven ze lang mooi.
Goed te horen! Ik twijfel nog even of ik rechtstreeks van diamond wool bestel of via Louis. Rechtstreeks zijn de verzendkosten 60 dollar..... En grote kans op douanekosten natuurlijk