Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

superpony schreef:Ja, Rina dat bedoel ik! Ik kan in Nederlandse shops maar weinig vinden. Wist de naam van de stof niet, bonnetje is onleesbaar. Ik wilde er op googlen om evt een ''gewone'' te vinden. Bestel nooit iets in buitenland.
Met IBAN en BIC ben je er zo. Daarbij tja voor mij is het geen buitenland he
Profitack zit bij Bremen, versturen ook naar NL en zijn zeer klantvriendelijk. En veelal ook een stuk goedkoper (ondanks de hogere verzendkosten) dan in NL. rina schreef:superpony schreef:Ja, Rina dat bedoel ik! Ik kan in Nederlandse shops maar weinig vinden. Wist de naam van de stof niet, bonnetje is onleesbaar. Ik wilde er op googlen om evt een ''gewone'' te vinden. Bestel nooit iets in buitenland.
Voordeel van Europa en de Euro, betalen binnen de EU gaat veel makkelijker dan vroegerMet IBAN en BIC ben je er zo. Daarbij tja voor mij is het geen buitenland he
Profitack zit bij Bremen, versturen ook naar NL en zijn zeer klantvriendelijk. En veelal ook een stuk goedkoper (ondanks de hogere verzendkosten) dan in NL.
Ik zal eens kijken. Mijn Duits is slecht, dus wacht wel op zoonlief vanavond, anders wordt het helemaal niks.
) wat je koopt ?
) ik wil daar best eens voor je gaan kijken, hoor, als dat je zou helpen .. 
) even voor je te gaan kijken