Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
De Startrekk heb ik wel al bepotelt maar nog niet opgezeten. De freemax was ik ook niet zo weg van. 
Moeten we gewoon eens een date maken. Ik wil nl graag eens op die Startrekk zitten

spatter schreef:capopjekop ik vind het zeer apart dat je zadel niet meer past
deze zadelmaker heeft toch altijd bij hoog en laag beweerd dat een zadel goed gemeten, altijd zou passen en dat een beetje meer of minder bespiering/vet daar geen verschil in zou maken
rina schreef:Ehhhh ClaudiaM33 je hebt niet alle andere merken geprobeerd. Dat kan nl niet, er is maar 1 Circle Y boomloos zadel in Nederland/Duitsland, en die ligt toch echt bij mij thuis. En van de DS (dus niet de Ultra Light) zijn er mijn weten na maar 2 van in NL/DE. De ene is van Mac@bokt, de ander is ook weer van mij.
En ik kan me echt niet heugen dat ik bij je ben geweest om ze te testen. Zowel de DS als de CY zijn een heel ander verhaal dan al het andere wat boomloos genoemd wordt.
Ze liggen niet voor t oprapen!
dutch99 schreef:spatter schreef:capopjekop ik vind het zeer apart dat je zadel niet meer past
deze zadelmaker heeft toch altijd bij hoog en laag beweerd dat een zadel goed gemeten, altijd zou passen en dat een beetje meer of minder bespiering/vet daar geen verschil in zou maken
Beste Spatter,
Misschien ....is die zadelmaker wel niet wezen kijken, omdat de klant de kosten daartoe niet wilde uitgeven (wat natuurlijk de klant zijn goede recht is).
Misschien .... is dit westernzadel niet specifiek voor deze klant gemaakt en heeft de zadelmaker destijds al eens aangepast en is nu het maximale aanpassingsvermogen bereikt.
Misschien .... moet je niet meteen proberen weer cynisch uit te halen naar, maar eerst de auteur vragen hoe het precies zit.
Misschien .... zou dat dan een hoop verkeerde indrukken en visies besparen....
MVG D
Annienke schreef:Rina: je bent welkom om te proberen hoor, zit echt heerlijk met zijn gelzitting, zadelpijn is echt onmogelijk
Leuk. Zal ik dan de CY, BM en DS meenemen? kan jij die eens testen op je Haf. Plaatje trouwens 
Dacht nl dat die een ban op Bokt had. rina schreef:Claudia wat DD al zegt
Annienke schreef:Rina: je bent welkom om te proberen hoor, zit echt heerlijk met zijn gelzitting, zadelpijn is echt onmogelijk
Leuk. Zal ik dan de CY, BM en DS meenemen? kan jij die eens testen op je Haf. Plaatje trouwens
Edit: op de heer D heb ik al getemtDacht nl dat die een ban op Bokt had.
maar echt ik weet er niks vanaf). spatter schreef:capopjekop ik vind het zeer apart dat je zadel niet meer past
annienke dat is ook een mooi en vooral kort zadel!