Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(western)Mabotje schreef:@JamieShanin: Erg mooi gemaakt hoor, dat borsttuig! De 'hamer' die je gebruikt om te stempelen is alleen niet zo heel handig, denk dat je daarmee op een gegeven moment last van je arm en pols kunt krijgen.
Mabotje schreef:Mag ik ook vragen waarom je geen ruwhuid of houten hamer gebruikt?
, maar dat vind mijn portemonnee niet leuk. viola schreef:O, ik bedoel die die JamieShanin gebruikt die is toch hout.
Ik vond de lichtere hamer die ik geleend had juist wel fijn, nou ja voor ieder persoonlijk denk ik. En is ook gewoon ervaring opdoen denk ik.
@Adrienna, een westernzadel maken is wel een erg leuk afstudeer project, voor wat voor studie als ik vragen mag?

hayka schreef:even een vraagje, ik wil graag van een rondgenaaide frontriem zonder steentjes, willen oppimpen naar een rijsteentjes. Nu zou ik een inkeping kunnen snijden in de frontriem en de steentjes hierin leggen, maar ik maar me enigszins zorgen of het leer dit aan kan en niet gaat rafelen.
Heeft iemand goede tips?