Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crazycactus schreef:Deze zijn niet zo hoog dat de laars op het dikste stuk van je kuit zit. Ik heb de hoge heritage ( deze
http://www.ariat.com/Western/Women/Foot ... IQUE_BROWN ) en die zijn best wijd van boven. Ik heb een kuitmaat van 41 en ze zitten ruim genoeg.
Houd je wel rekening met verzendkosten en invoer + btw?? Denk namelijk dat je ze voor die prijs ook bij bijv. de oregon trail tack store kan kopen en dan kan je ze passen.
.
DubbelDun schreef:@GeekGirl : hoe de verschillen in maat precies lopen weet ik niet, maar veelal zijn kindermaten smaller met minder ruimte voor een wreef. Ook iets om rekening mee te houden.
Ik ben een klein fijn meisje en ik heb ook smalle voeten. Ik heb me vorig jaar suf gezocht achter engelse rijlaarzen voor mijn smalle benen en voeten, en overal waar ik ging zeiden ze me dat laarzen op maat de enige oplossing was. Uiteindelijk heb ik in een klein ruitershopje een paar kinderlaarzen gevonden, die passen alsof ze voor mij gemaakt zijn.