[WN] Concho hulp gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mrie

Concho hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:46

Ik heb een nieuw zadel gekocht, http://www.horsesaddleshop.com/billy-cook-reiner-classic.html Een fijn passend zadel, helemaal goed! Maar..., je voelde hem zeker al aankomen, Het zilverwerk vind ik dus echt te blingbling voor mij.
De dingetjes die onder de concho's uithangen zijn inmiddels verwijderd en evt te koop voor de liefhebber, het zijn er zes.
De concho's zijn een centimeter of 4 en hebben aan de achterzijde een schroef, zoals een schroef voor in hout van een centimeter of vijf.
Ik wil op zoek gaan naar andere concho's die wat minder glimmen. Maar waar moet ik naar zoeken? Hebben de door mij beschreven concho's een apparte naam of zijn ze allemaal met een schoefdraad aan de achterkant?

Ik wil ook twee kleine concho's hebben om daarmee een afzakkende frontriem te verhelpen. Hiervoor denk ik aan concho''s met aan de achterkant een parkertje, je weet wel zo'n buisje plus schoefje. Mijn vraag hierover hoe heet dit type concho's?

En tenslotte iemand tips voor verkoopadressen?

Alle hulp en tips zijn welkom want ik heb me hier echt nog nooit in verdiept en moet ergens beginnen.
Bij voorbaat vast mijn dank.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:03

Ods
Forumcoördinator

Re: Concho hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 07:50

Moderatoropmerking:
Prima om advies te geven op de vragen, echter het aanbieden of vragen naar artikelen is niet toegestaan. Er kan altijd een advertentie worden geopend op Bokt Markt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 08:21

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 17:35

TX DD op jou kan ik altijd rekenen!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:19

Hier een liefhebber voor je conchos, je hebt pb. ;)

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:26

mooi zadel zeg... hoe heb je t gedaan met de maat?