[WN] Webshop Country Mill

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JKiya

Webshop Country Mill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 14:04

Hallo allemaal!

Misschien kijk ik niet goed op de site, maar ik kan nergens de webshop van Country Mill vinden.
Wel zie ik een link naar een winkelmandje maar ik wil graag de producten bekijken die ze er hebben en helaas loop ik hier vast.
Iemand die me even op weg helpt?

SabrinedeW

Re: Webshop Country Mill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:05

Volgens mij hebben zij geen webshop (dacht ik hoor).

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:08

Ze zijn nog bezig met de webshop, nu bestaat hij (nog) niet

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 14:09

Ja ik ga ook ernstig twijfelen maar ik zie dus wel een link naar een winkelmandje en boven aan de pagina bij het logo staat: 'Bestel eenvoudig en snel uw ruitersport artikelen in de webshop'
Nu weet ik wel dat ik eens dressuur artikelen heb kunnen bekijken een hele tijd geleden maar ik wilde juist eens tussen de western spullen snuffelen ;)
Ik heb ook al een bericht naar country mill gestuurd maar ik ben nogal ongeduldig... :o

Edit: dank je voor die update! Misschien dat ik daarom laatst maar enkele dressuurspullen kon bekijken, je kon ook geen categorie kiezen maar moest gewoon telkens een nieuwe pagina laden. Dat vond ik al erg onhandig maar misschien was dat even een proefversie. Nou ik zal mijn geduld nog even trainen dan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:11

ja dat begreep ik toen van het vrouwtje wat in de winkel stond, heb verder geen idee hoe lang het nog kan duren.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:16

ik heb nog nooit een webshop van hun gezien ik ga altijd naar de gewone winkel :D

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 14:19

Helaas is het voor mij niet echt in de buurt. Ik wil er wel eens een dagje van maken om rond te kijken. Ik denk erover om mijn paard om te scholen naar western en ben me nu aan het oriënteren. Zo weet ik dat je er tweedehands zadels kunt proberen en kopen en deze staan ook allemaal op de site, maar ik ben benieuwd wat voor andere opties zij eventueel hebben. Dus bellen en langsgaan zal zeker een keer komen maar van te voren op internet even rondneuzen leek me ook zo gek nog niet ;)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:32

Ik ken mensen die er geweest zijn, je hoeft er geen dag voor uit te trekken om er rond te kijken ;) met een half uurtje ben je al klaar.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 14:35

Nee ik begreep al dat de winkel zelf niet zo groot is maar omdat ik er ruim een uur voor moet rijden dan plan ik nog wel wat anders in die omgeving en dan maak ik er nog een leuke dag van in plaats van alleen een trip heen en weer. Dus dat bedoelde ik er meer mee ;)
Omdat ik overal een beetje rondkijk naar eventuele betaalbare startopties was het fijn geweest als ik hun assortiment eens zou kunnen bekijken. Want arthurs is voor mij helemaal ver weg helaas! Maar goed, ik moet eerst even afstuderen :x dus ik heb nog even, wie weet is die site dan al online haha

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:11

Heb je die van Adje al gevonden ??

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:15

Er staat inderdaad ruitersport & webshop. Wat verwarrend...

Anders een kijkje nemen bij mijn webwinkel? (Zie onderschrift)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:19

Ik ben er net toevallig geweest en toen kwam het gesprek op de site, maar er was een webshop maar ze hebben alle spullen er van af gehaald en gaan voortaan alleen nog in de winkel zelf verder. Tenminste dat is wat die vrouw zei

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 15:29

Bedankt voor alle reacties!
Dubbeldun de site van arthurs (denk dat je die bedoelt? :o) heb ik gevonden, ik kwam op de lijst met westernshops uit de sticky.
LCharlotte ook bedankt voor jouw link want deze was ik nog niet tegen gekomen. Ik ga zo gelijk eens kijken maar denk dat dit vooral 'reguliere' spullen zijn?
Ymor bedankt dat je het even meldt, ik wacht nog even af wat ze zeggen op mijn mail maar misschien zijn ze er inderdaad mee gestopt of gaan ze niet door met het opzetten.

Het idee om over te stappen is er nu al een tijdje dus ik lees veel en kijk DVDs en gelukkig heb ik een aantal vriendinnen die ik genoeg kan vragen. Ook heb ik een proefles op een quarter gereden om te kijken of ik het echt leuk vond en ik was laaiend enthousiast :D Beetje offtopic maar ik kijk dus al aardig om me heen en spulletjes op internet bekijken is altijd leuk! Nu weer even hard aan de studie, hoe sneller ik misschien ook iets kan aanschaffen ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:33

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:05

DubbelDun schreef:
Heb je die van Adje al gevonden ??

Daar kun je je vakantie voor inplannen..... heerlijke vakantie hoor!!!!

Country Mill is meer voor als je iets echt nodig hebt, Adje is om je ogen uit te kijken!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:06

Hmmm, ik vind de Country Mill erg duur en ze hebben weinig keuze.
Ik ga erheen als ik écht iets NU nodig heb, omdat het vlakbij is.... verder niet.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:12

Country mill heeft nog geen webshop daar zijn ze mee bezig!
Verder is country mill erg duur en weinig keuze.
In de kleding hangen vaak alleen maar grote maten.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:23

Ik vind het wel een leuke winkel. :j Maar ze hebben niet iets van KL ofzo, en dat is wel jammer. Dus echt de duurdere/mooiere merken niet echt helaas.
Dekjes is ook niet vanje het, maar voor mijn nieuwe kleine pony's wel weer leuke spulletjes.
Ook mooie western afdeling en endurance afdeling, en mentuig onderdelen ed. :j

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:30

crazycactus schreef:
Ik ken mensen die er geweest zijn, je hoeft er geen dag voor uit te trekken om er rond te kijken ;) met een half uurtje ben je al klaar.

Het is overigens een 'gewone' ruitersportwinkel, met een westernafdeling er in. Ze hebben ook een afdeling met natural horsemanship spullen en het gebruikelijke zoals kleding, halsters, dekens etc. ;)

Als je een leuke webshop zoekt kun je ook eens rondkijken op justwestern.nl, die heeft ook veel en mooie spullen.

En idd kraemer.de, daar heb ik ook al veel gekocht! :D

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 13:33

Bedankt voor alle tips! :D

Ik ben nu dus vooral aan het oriënteren, ik denk serieus over een overstap maar ik vind het ook wel spannend :o Ik ben wel erg enthousiast maar je moet natuurlijk altijd kijken of het echt bevalt. En daarom ben ik een beetje aan het kijken voor spullen voor een starter. Omdat country een passervice heeft met tweedehands westernzadels kwam ik bij hun terecht. Ik heb inmiddels ook contact gehad met Eurohorse.
Mijn arabische merrie heeft een lastige rug en westernzadels zijn in eerste instantie niet voor dit type paard gemaakt dus ik hoop dat er een betaalbare eerste oplossing is om te starten. Vandaar mijn snuffeltocht ;)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:35

@jalenka er zijn speciale westernzadels voor arabieren. Maar het blijft lastig, ben zelf ook op zoek naar een zadel voor een halfbloedje maar die heeft een behoorlijk kort ruggetje, max. lengte 53 cm ong. lastig,lastig,lastig.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:36

Country mill geeft echt top service als het aankomt op zadels :j Al duurt het soms wel ff :)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:03

Countrymill heeft idd goede zadel pas service.

Jammer dat ze in de winkel niet zo zijn. Moet vaak naar kantoor lopen/lang bij de kassa wachten om te vragen of iemand kan helpen of afrekenen. Laatst was er een stagiere die alleen stond en vroeg of ze mij kon helpen maar ze had bijna geen verstand van.