Al het broodnodige is er, zadel (hoewel mijn vriend die steeds jat
) split reins, en op aanraden van lesgeefmens ook sporen. Stevige laarzen ook. Maar stiekem vind ik het ook wel leuk om een beetje in stijl te kunnen gaan rijden. Zo'n gave riem met buckle, hoedje erbij, spijkerbroek, jaja.
Nu is het moment dat ik dit eigenlijk wel echt wil gaan doen. Gewoon mijn kleding stijl omgooien.
Ben met mijn 18 jaar
al een groot kind, en als je werk wilt kun je niet meer in het zwart met doodskoppen rondlopen.
Ideaal zou zijn gewoon een nette spijkerbroek, leuk blousje erboven voor op het werk. En dan op stal snel die buckle op je riem hoed op en rijden maar.
Alleen ben ik echt een nitwit wat betreft merken etc.
Zo'n spijkerbroek, wat is nu geschikt om mee te rijden maar ziet er ook gewoon netjes uit?
Echte mooie laarzen zou ook leuk zijn, ik begrijp dat er wel mensen zijn die laarzen hebben zowel om gewoon te dragen als te rijden. Ook hier, welk merk? Waar koop ik ze?
Ook buckle's etc. is het nu echt nodig dat die dingen over de 100 euro kosten?
Ben nogal een fan van online shoppen, maar een leuke westernwinkel in zeeland sla ik niet over. Vind het spannend om van kledingstijl te veranderen, maar het is er gewoon tijd voor. Wie o wie helpt? Alvast bedankt want ik zie door de wranglers het bos niet meer.
Er is er wel nog 1 in Scheveningen dacht ik ergens in juni.

Daar zakt je broek toch van af!