[WN] Showkleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

REDOVERO

Showkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 16:57

Hallo Bokkers,

Vraagje(s) voor de western wedstrijdruiters in NL:

* Is er behoefte aan (orginele)showkleding?
* Waar is behoefte aan?(Denk aan blouse, slinky, vest, chaps, jeans, scarfs, juwelry, boots, spurs, hats? )
* Hoe vinden jullie het aanbod in NL?
* Waar halen jullie op dit moment showkleding? Wat is jullie ervaring met het bestaande aanbod, service en kwaliteit?
* Graag jullie ervaringen en mening en wensen......Dankjulliewel.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:16

* Is er behoefte aan (orginele)showkleding? JA :P
* Waar is behoefte aan?(Denk aan blouse, slinky, vest, chaps, jeans, scarfs, juwelry, boots, spurs, hats? ) Showblouses, showjackets, railshirts etc. *D
* Hoe vinden jullie het aanbod in NL? Karig....-O-
* Waar halen jullie op dit moment showkleding? Wat is jullie ervaring met het bestaande aanbod, service en kwaliteit? Ebay is favoriet :j maar het is vaak nog wel erg zoeken naar leuke en betaalbare dingen. Kwaliteit en service is meestal OK +:)+
* Graag jullie ervaringen en mening en wensen......Dankjulliewel. Zie plaatje..

Dit model vind ik erg mooi:

Afbeelding

<3

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 07:22

* Is er behoefte aan (orginele)showkleding?
Ja :j
* Waar is behoefte aan?(Denk aan blouse, slinky, vest, chaps, jeans, scarfs, juwelry, boots, spurs, hats? )
Slinky, blouse, scarfs, chaps, hats. Boots zijn volgens mij wel aardig goed verkrijgbaar.
* Hoe vinden jullie het aanbod in NL?
Helemaal eens met WB. Karig.
* Waar halen jullie op dit moment showkleding? Wat is jullie ervaring met het bestaande aanbod, service en kwaliteit?
Heb eindelijk één mooie, passende slinky gevonden bij een webwinkel die uitverkoop had.
* Graag jullie ervaringen en mening en wensen......
Wat mij vooral is opgevallen, de maten! Ik ben echt geen sprietje maar elke keer als ik iets moois had gevonden paste het niet. Het was echt steeds óf te groot, óf te KORT! Heb toen ik eindelijk een echt mooie slinky vond de gok gewaagd op een amerikaanse maat XS. Zit als gegoten. Maar mensen die dus maat 34-36 hebben die zullen gezien mijn ervaring uitkomen op kindermaten (die dan vaak weer te kort zijn) of laten maken. Ook goed te combineren kleuren vinden is een uitdaging.

En dan moet je ook vaak nog eens alles overal vandaan halen. Er is niet één zaak waar je in een keer kunt slagen voor bijvoorbeeld broek, chaps, hoed, slinky, boots, etc. Veel westernwinkels hebben wel een redelijk assortiment, maar naar mijn mening niet altijd even goed op elkaar afgestemd. En zoveel rare maten...Ook met broeken. Of ik ben gewoon raar, kan ook :')

catalyst1

Re: Showkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 07:31

Ik sluit me bij bovenstaande aan.Echt iets aparts kun je in Nl niet kopen en vaak is het te kort of te klein/groot.Ik heb een aantal gewone showblouses en 1 echte super chique,allemaal in Amerika gekocht.Maar eigenlijk wil ik wel een aantal nieuwe showblouses voor komend seizoen.

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:29

ik ben het ook eens met bovenstaande en als je hier in nederland dan eindelijk eens iets passend hebt gevonden is het bijna onbetaalbaar want ik ben niet iemand die 200 euro voor een slinky overheeft....... ik heb een tijdje geleden een mooie slinky op de kop getikt voor 60 euro en een mooie bijpassende pad voor 40 euro dus ik was voor een koopje klaar maar slinky's rond de 100 euro niet te vinden hier in NL

enne die foto hierboven GEWELDIG

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:57

Deze heb ik :D

Afbeelding

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:57

Behoefte aan mooie show blousjes zoals in de 2 foto's hierboven
klein aanbod waarbij het meeste onbetaalbaar is
Momenteel koop ik al mijn blousjes bij oneofakindshowwear.nl
Mijn ervaring bij oneofakindshowwear is heel goed, super mooie blousjes voor een betaalbare prijs (rond 100 euro)
Wensen, meer betaalbare mooie showkleding

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:13

Roosje1987 schreef:
Deze heb ik :D

Afbeelding

_/-\o_ echt zo mooi enne happiness bedankt voor die site die kende ik nog
niet wie weet kan ik daar zo'n mooie showblouse vinden
ik rij momenteel in aqua blauw (ben niet zo goed met foto's hier plaatsen
anders had ik dat even gedaan) :D :o