, maar dan....Hij schijnt lekker te zitten volgens man en kind..ik ben er ietsie te zwaar voor...lees te dikke billen
..
Wie weet het..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar dan....
..
Typische tooling ook.
...Maar het leer is echt wel van degelijke kwaliteit, een Crates is het niet, maar een goedkoop westernzadel ala Divoza is het zeker niet. Echt wel degelijke kwaliteit en die beugels zijn ideaal, want ons zoontje gaat erop rijden en de beugels kunnen mooi kort.Hij komt van iemand die heeft hem van ebay uit Duitsland gekocht voor 70 euro....dat heb ik er lang niet voor betaald

Roosje1987 schreef:Apart zeg. Ik vind hem nog best mooi. Misschien wel een idee om hem even door een zadelmaker te laten nakijken of de structuur nog in orde is? Weet niet of dat kan, maar even checken of de boom in orde en recht is, de beugelophanging stevig genoeg, etc.
Dat is een goeie tip id even laten nakijken voor de zekerheid. alleen ons zoontje kan niet wachten dus die gaat er vanmiddag even mee rijden kijken hoe dat werkt voor hem. 

troi schreef:Tja, echt passen vanaf foto's kan niet, daar heb je een expert voor nodig. Maar mijn eerste indruk van de bovenste is wel dat het zadel erg krap lijkt..
Daarnaast zou ik de singel anders vastmaken: [WN-AM] voorbeeld hoe een westernsingel vastgemaakt moet worden. Dit gaat je namelijk een flinke drukplek bij de knoop opleveren.
mijn man zei al, dit moet anders want het hoort zo niet onze Crates zat zoals de 2e serie foto's uit je link vast.