Een poosje terug zal ik de naam voorbij komen in een topic, maar ik kan het niet meer terugvinden!
Iets met lack ofzo....?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mathilde schreef:Idd, elkaar half jaar een 'grote beurt'![]()
Echt alles erop en eraan; saddle soap, olie, zilver en beslag in de neverdull. Met een babytandenborsteltje kom je goed in alle tooling. De kleine concho's en dots doe ik met een wattenstaafje en watjes in een pantykousje.
Daarnaast doe ik regelmatig even stoffen en ong. 1 x per maand een zachte doek met wat olie erover. Zadeltas of hoes helpt tegen stof.
Oja, en voor een show kan je saddlelack van Fiebings op alle zichtbare delen (je skirts enzo) spuiten, ziet het eruit alsof je je eigen helemaal suf heb gepoetst
Moondancer schreef:@Mathilde , ik moet van de week mijn paard ook nog even meten , ik heb je met het NK
gesproken ik wil graag een rode 380 grams bij je bestellen , ben nog niet aan meten toegekomen.....
Doe ik wel na het NK en EK , tis nu (gelukkig)nog niet zo koud.
Moondancer schreef:En waar koop je dat dan?
In je quote staat ook neverdull , voor zilver neem ik aan?
Ik ga maar eens op de site van Mathilde snuffelen!!
Goed te weten dat jij hem ook hebt. Ik bestel het gewoon waar het gemaakt wordt. Maar het is wel erg goed spul ook!
Mathilde schreef:Ik heb eventueel nog een paar van deze bussen op voorraad dus als je er nog 1 zoekt.
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ductID=133