Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pumi schreef:Ik wil misschien volgend jaar met mijn fjord Zoë wedstrijden gaan rijden, maar zit nog na te denken wat ik allemaal dan moet hebben/ aanpassen. Dus hier 1 van mijn vragen waar ik mee zit:
"Zijn hier ook mensen die wedstrijden rijden met een Barefoot boomloos zadel? Zo ja hoe doen jullie dit dan met een showpad onder het zadel, want een Barefoot hoor je te rijden met een pad met inlages?"
MLoeser schreef:Pumi schreef:Ik wil misschien volgend jaar met mijn fjord Zoë wedstrijden gaan rijden, maar zit nog na te denken wat ik allemaal dan moet hebben/ aanpassen. Dus hier 1 van mijn vragen waar ik mee zit:
"Zijn hier ook mensen die wedstrijden rijden met een Barefoot boomloos zadel? Zo ja hoe doen jullie dit dan met een showpad onder het zadel, want een Barefoot hoor je te rijden met een pad met inlages?"
Als je een zadel met VPS hebt kun je op de wedstrijden wel gewoon zonder pad met inlages starten, zolang je thuis maar wel met inlages rijd. Dus een gewone showblanket kan wel, mits je dat alleen voor de wedstrijden doet.