Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dofuzz schreef:ik vind persoonlijk de Bob's zadels niet meer wat ze geweest zijn. mijn oude Randy Paul ( gekocht in 1986) is technisch veel beter gebouwd dan nieuwere die ik gehad heb. kijk vooral ook eens naar Elite saddles (de oude zadelmakers van Silver Mesa), Broken Horn, Don Leson en Sean Ryon's.
dofuzz schreef:ik vind persoonlijk de Bob's zadels niet meer wat ze geweest zijn. mijn oude Randy Paul ( gekocht in 1986) is technisch veel beter gebouwd dan nieuwere die ik gehad heb. kijk vooral ook eens naar Elite saddles (de oude zadelmakers van Silver Mesa), Broken Horn, Don Leson en Sean Ryon's.
Seppe schreef:dofuzz schreef:ik vind persoonlijk de Bob's zadels niet meer wat ze geweest zijn. mijn oude Randy Paul ( gekocht in 1986) is technisch veel beter gebouwd dan nieuwere die ik gehad heb. kijk vooral ook eens naar Elite saddles (de oude zadelmakers van Silver Mesa), Broken Horn, Don Leson en Sean Ryon's.
Dat heb ik nog horen zeggen, en ik moet het toegeven. Had vroeger een recente Bobs, en die zat toch niet ideaal. Sinds een half jaar heb ik zo'n oude Bobs, van toen er nog geen designer op vermeld stond. En die is echt super. En je ziet meer van je paard, want die 'bedekt' minder van de rug.