[WN] Wintec westernzadel ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daisyjazz

Wintec westernzadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 19:43

Heee mensen ,
ik zat te denken is dat wintec western zadel niet wat voor mij ? heeft iemand ervaring met dit zadel en weet die of dit zadel ook te koop is voor 'smalle' pony's ?
groetjes Jazz

DubbelFun

Re: Wintec westernzadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:48

Een Wintec Western is niet verkeerd (als je de echte hebt). Ze zijn er in div. kleuren en in 2 breedtematen.
Maar net als met alle leren westernzadels moet de gebruikte boom nog steeds goed passen.

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:46

Hoi!
Ik heb een jaar gereden met een wintec western, heel fijn zadel! en omdat hij van kunsstof is is hij goedkoop, maar er zit tocht een goede boom ed. in! was er erg blij mee! helaas past hij niet op mijn jonge paard, hij is dus te koop..mocht je interesse hebben, zie mijn onderschrift!

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 11:17

Horse_Driver schreef:
Hoi!
Ik heb een jaar gereden met een wintec western, heel fijn zadel! en omdat hij van kunsstof is is hij goedkoop, maar er zit tocht een goede boom ed. in! was er erg blij mee! helaas past hij niet op mijn jonge paard, hij is dus te koop..mocht je interesse hebben, zie mijn onderschrift!

Het is idd een mooi zadel . allen hij licht bij jou op een halfie . dus ik vraag mezelf af of hij ook op me smalle paardje past ...

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:20

Ik heb laatst bij mijn schoonzusje op een wintec zadeltje gereden. Ik vond het eerlijk gezegd best een dramatisch zadel (voor haar senior arabiertje dan). Het zadel heeft de singelstoot op de 'engelse' plek liggen waardoor het helemaal niet goed ligt als de pony een (gras) buikje heeft.

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 12:19

ow .. ja das niet zoo handig .. miss maar eens kijken naar een ander zadel .

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:04

@daisyjazz : het feit dat bij de ene pony de singelplaats b;lijkbaar niet goed ligt houdt niet in dat dat voor alle paarden geldt :D
Verder heb je ook nog zoiets als een banaansingels, die in voorkomende gevallen dat probleem kan verhelpen.