[WN] Hunter under Saddle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Belliee

Hunter under Saddle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 19:16

De hunter is een hartstikke leuk ondwerp, alleen waarom is het geen onderdeel bij de WRAN wedstrijden ? |( Het is een kei leuk onderwerp. Dus als iemand weet waarom dat is, kun je dat even zeggen :o En anders zou ik heel graag willen dat het er misschien bij kan komen!!
Dankjewel alvast..

XoNo

Re: Hunter under Saddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:10

Hunter is van oorsprong bedoeld om de veelzijdigheid van het RAS te promoten. Dat zegt in principe al genoeg ;) WRAN is een ruitervereniging en geen rasvereniging. Inmiddels is hunter uitgegroeid tot een echt wedstrijdonderdeel.

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 22:27

Dat snap ik zeg maar.. Maar de WRAN is toch ook echt met western enzo. Dus dan is het toch ook leuk om de hunter er tussen te doen. Het is namelijk echt een geweldig onderdeel :):):):)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:30

Belliee schreef:
Dat snap ik zeg maar.. Maar de WRAN is toch ook echt met western enzo. Dus dan is het toch ook leuk om de hunter er tussen te doen. Het is namelijk echt een geweldig onderdeel :):):):)

maar waar beoordeel je dan nog op? Op hoe goed haflingers met een engels zadel kunnen rond lopen?
Hoe makkelijk die ruim en laag kunnen lopen? Dat is toch niet interessant?

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 10:39

haha, idd.. das wel waar :$ Ach ja jammer. beetje dom XD