[WN] Wol seat bevestigen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Wol seat bevestigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 16:42

Ik heb gisteren bij Arthur's een wollen seat gekocht voor mijn zadel
En wilde vandaag dat ding vast eens voelen..
Alleen ik snap niet hoe ik hem moet vastmaken :o

Aan de ''flapjes'' die naar beneden wijzen richting de beugels zitten touwtjes. Aan de voorkant 4 stuks, en aan de achterkant 2 stuks.
Deze touwtjes zijn kort, ongeveer 10 cm maximaal.
Ik heb geprobeerd die vast te maken aan de ring waar ook de singel aan bevestigd is, maar dan konden de fenders niet meer op hun plek liggen...
Nu heb ik dus om de fender heen de touwtjes aan de achterkant aan elkaar geknoopt..
Verder is er geen bevestigingsmateriaal aan het bontje, buiten een gat voor de knop, en een stiek achter de zitting.

Hier een foto nadat ik het aan elkaar had geprobeerd te bakken :o

Afbeelding

Weet er iemand raad? :)

hiboune

Re: Wol seat bevestigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:52

'k geloof dat ik ook niet alle touwtjes vast had alleen achter en voor aan een ringetje..

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:55

Ik heb hem ook van arthur en het koste me ook moeite om hem vast te maken maar is wel gelukt en me fenders zitten gewoon goed.

Afbeelding

Aan de achterste ringen en ringen van me singel heb ik hem vast.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 16:57

hmm, jij hebt een echte fjord :)) met een echt zadel :P
Die achterste ringen heb ik niet en mijn fenders zitten geheel over die ring van de singel heen.. met de huidige lengte van die touwtjes red ik dat niet
Ik had ook zo gauw geen ringetjes in de buurt. Hoewel, bedenk ik me nu, aan de voorkant zit een ringetje van m'n zadeltas.. (knoptas) misschien dat ik dat eens moet proberen..

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:09

whaha jij hebt toch ook een echte fjord :D
Of je moet nog proberen om een extra touwtje aan die korte touwtjes vast te maken en dan aan die ringen ofzo.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 23:30

Ik denk inderdaad dat ik een schoenveter ga meenemen om daarmee wat in elkaar te knutselen..

mijn fjord is wel echt, maar daar past amper een zadel op zo kort dat íe is :)) op de jouwe nog wel ;)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:13

is het nog gelukt ?

Mijn fjord heeft inderdaad gelukkig niet zo'n hele korte rug.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 18:40

Mijn eerstvolgende bevestigingspoging gaat zondag pas ijn vrees ik, Vind het fijn om het zadel op 't paard te hebben liggen dan, en wil dan ook meteen testen hoe 't zit :)
Ik ga een paar lange schoenveters inslaan en aan de knutsel dan, want het moet er ook nog beetje simpel af kunnen natuurlijk voor het geval ik ooit eens in de regen ga rijden :=