Ik ben de laatste tijd wat aan het brainstormen over onderdelen die ik met Mylo wil gaan starten.
Nu heb ik met HUS nog nooit veel gehad, maar das waarschijnlijk vooral omdat dat met onze haflinger niet uitgeschreven wordt bij de WRAN.
Weet iemand welke (zadel-) eisen je daarvoor hebt? Mag je bv met een wintec vzh zadel rijden? Of zitten daar specifieke eisen aan? Net zoals hoofdstel enzo?
Ben benieuwd!
dofuzz
Geplaatst: 15-12-10 09:06
in de HUS moet een traditioneel hunter of springzadel gebruikt worden, dus in leder, bruin of zwart of deze beide kleuren gemengd. alle soorten bling of versiering worden afgeraden of zijn niet showlegal
OKe, je mag dus niet met een willekeurig "engels" zadel aan komen zetten?
In dat geval gaat HUS even naar de koelkast, moet eerst nog een passend westernzadel hebben omdat mijn zadel niet past bij Mylo
spatter
Geplaatst: 15-12-10 14:07
je mag ook starten met een vzh zadel mist het richting springen gaat, dus geen vzh zadel wat op een dressuuurzadel lijkt zelfs boomloos mag mits het wel op een engels zadel lijkt, bijvoorbeeld de freeform zie topic van vera [WN-TR] Boomloos in de hunter?
kwa hoofdstel geen bling bling frontriem maar neutraal en een hoge neusriem zonder sperriempje en ook het lusje daarvoor eraf