Wie weet of je meteen boomloos engels veelzijdigheidsmodel zadel in de hunter (AQHA) mag starten? Ik kan niet in het rulebook vinden dat het niet mag maar misschien weet iemand het precies?
spatter
Geplaatst: 27-11-10 00:20
het veelzijdigheids zadel moet neigen naar een springzadel en volgens mij doen de meeste boomloze zadels dat niet verder mag het volgens mij
Als er niet in een Rulebook specifiek staat dat het niet mag dan mag het dus wel Overigens vind ik dat de meeste boomlozen juist een niet-dressuur uiterlijk hebben, slechts een enkele heeft het wel.
Ik denk dat een Barefoot Cherokee ook wel wat voor je is.
Mac
Geplaatst: 01-12-10 12:37
Er zijn ook boomlozen die niet van boom te onderscheiden zijn en zeer zeker geaccepteerd worden op rassenwedstrijden. Ze kosten alleen wat . De mooiste voor de Hunter vind ik deze, de Ansur Elite:
De Heather Moffett is ook een mooi zadel, maar het VZH model daarvan is wat aan de lange kant voor de Hunter en wat "bulky" maar het zit zaaaalig . Paard loopt er trouwens ook goed onder: (even niet gelet over de mishmash aan tuigage )
De FreeForm mag iig bij de Paints ook. Was jij dat niet die dat ooit eens officieel na had gevraagd, DD?
@mac: ik heb er ooit eens naar gevraagd (AQHA) voor de western-uitvoeringen omdat toen de WRAN kwam met een aantal kreten (o.a. 'voorzien van skirts van enige betekenis'), maar daar mag gewoon alles zolang het maar een knop en fenders heeft.