Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hiermee heb je je vraag eigenlijk zelf al beantwoord;Citaat:Alleen ik wil het dan wel aan laten meten door een zadelmaker.....
SabineFuchs schreef:Rowenaduke. hierop krijg je weer de gebruikelijke reacties:
- Hele lijsten met namen
- Veel : "we zijn de beste en ik ben de goedkoopste"
- En natuurlijk de : "ik was bij Piet en dat is een toffe peer"
- Afgesloten met : "ga niet naar Klaas, die heeft mij rommel verkocht"
O ja, je krijgt nu ook een hele vracht PB's van allerlei mensen die vertellen jou te willen helpen.....Hiermee heb je je vraag eigenlijk zelf al beantwoord;Citaat:Alleen ik wil het dan wel aan laten meten door een zadelmaker.....
Er is in NL namelijk maar 1 westernzadelmaker, de rest zijn zadelverkopers (een groot verschil, al pretenderen die natuurlijk van niet).
Of die westernzadelmaker goed is, moet je aan zijn KLANTEN vragen - de rest "weet" het alleen maar "beter" ....
En dan kun je gelijk aan die KLANTEN vragen welke westernzadel zij hebben gekozen, waarom en wat hun rijervaringen zijn.
Succes op je weg naar een goed westenzadel.
DubbelDun schreef:Kent iemand het spreekwoord 'in het land der blinden is éénoog koning'???
@TS: ik zie dat je 14 bent en ik verwacht niet dat je het zadel helemaal zelf gaat betalen.
Het is dus raadzaam om je ouders/verzorgers bij je keus te betrekken en ik raad die aan zich goed in te lezen over het hele zadelgebeuren.
. Ik vind van die zadels met dat zilverbeslag erg mooi, ook vind ik roundskirt zadels mooi en aangezien mijn pony best een kort rugje heeft denk ik dat dat wel is goed zal kunnen liggen.