Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, zijn die pads van PC in verschillende diktes te krijgen? En zijn ze te wassen?DubbelDun schreef:@Ryan2209 : en rij jij ook met een boomloos zadel ??
het viel mij op en ik vond het ook wel logisch dat de lucht juist weggaat waar de meeste druk is
en zal ook zeker 's kijken naar de pads die de anderen hier aanraden, maar TS vroeg naar wat BM rijders gebruiken, en hierbij mijn advies
En ja Dais loopt als met westernzadel met die swayback, maar zelfs met swayback wordt het nu krap aan. Ik zit er ook over te denken Skito te bellen of ze een inlage voor me kunnen maken die die holle rug nog iets meer opvangt. De rest heeft dus Skito en Air Ride, die zijn geen Swayback nodig. En als het er op aan komt zweer ik bij Skito, maar dat is ook omdat je bij de Air ride dus geen inlages erin kunt stoppen. De Skito is altijd aanpasbaar.
Ja die zadels voegen zich naar het paard, maar Daisy is een 24 jarige warmbloed, en heeft een behoorlijke holle rug ondertussen. Met een gewoon pad pas ik niet meer tussen de cantle en de pommel
En drukt het zadel toch op de schoft omdat zelfs een BM niet zover kan voegen
Bij Lena heb ik een aanpassing gedaan omdat die een tikkie overbouwd is, daar had ik altijd het gevoel dat ik er voorover af zou gaan (bij welk zadel dan ook) die heeft dus extra inlages voorin om het zadel een heel klein beetje op te tillen. Maar Clips heeft geen aanpassing en QT ook niet, en zelfs Niels had geen aanpassing.