Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zeker bij een paard dat tegenwerkt.
quarterH schreef:je kunt toch nooit van zo'n filmpje zeggen wat voor bit het is? je ziet alleen scharen? dus wat is je doel met dit filmpje?
DubbelDun schreef:Kimmie_girl schreef:Ik kan het niet goed zien, maar lijkt het hierop ??Ik zie lange scharen (zolang heb ik ze nog niet gezien) en lijken wel dubbele scharen ofzoiets. Of dat de bovenzijde bestaat uit twee delen.
) en het lijkt inderdaad op het bit wat DubbelDun laat zien.Citaat:Training Snaffle
Genuine Copper Port Breaking Bit
5 inch copper bit
9 1/2 inch long braced shanks
This new Genuine Polished Copper Port Breaking Bit has a 5 inch mouth and 9 ½ inch cheeks and this bit looks good. It has a snaffle port made of polished copper. Intermediate Experienced Horse and a long time Favorite among many trainers. A great Bit for the trainer or just starting your first horse. ....
rapido schreef:Het enige wat ik kan zien is een tie-down en een shank en een mevrouw die erg haar best moet doen om te blijven zitten! Moet wel hele goede ogen hebben om te zien wat voor bit er in zit en dan nog kan je het mondstuk niet zien dus om dit nou gelijk wreed te noemen gaat ook een beetje ver.
Het idee erachter is dat je heel weinig hoeft te bewegen om informatie aan het paard door te geven, het koper vinden de peerdjes lekker en dat met de dubbele scharen weet ik eigenlijk niet zo goed