en gezien mijn paard een enorme zweet aap leek het me wel wat tot ik het materiaal bekeek en bedenkingen kreeg dus vandaar mijn vraag wie heeft hier ervaring mee ???
Natascha
Geplaatst: 06-07-10 17:36
ik heb er jaren terug zo eentje gehad maar vond hem niet fijn. Hard plasticachtig materiaal en erg stug. Doe mij m'n mattes schaap maar.
rommulus
idd daar had ik dus ook mijn bedenkingen bij krijg er een beetje het idee bij dat het je paard zowat levendig kaal plukt maar het voerde wel goed het vocht af ???
ik heb nu een nieuwe airride maar wil die niet met een jaar alweer vervangen omdat mijn paard zo extreem zweet de pad die ik had was eigenlijk ook zeer ernstig aan vervanging toe ik zit dus redelijk in dubio
@Natascha : had jij de echte of een nepper ?? Want ik heb er dus ook een (de echte Dixie) en die is helemaal niet hard of stug en in gebruik wordt ie helemaal flexibel. Werkt idd perfect; het zweet loopt langs het lijf weg, de echte pad blijft schoon en je spoelt hem na gebruik zo af. Ik heb hem jaren met veel plezier gebruikt, maar nu met boomloos én een paard met een behoorlijk holle rug, ligt ie net niet lekker genoeg naar mijn zin.
@rommulus : dus als je interesse hebt stuur je maar een PB
rommulus
Ik denk dat je weinig ervaringen zult vinden op een NL site, probeer eens engelstalig
rina
Geplaatst: 06-07-10 20:49
Ik heb dat spul op 1 van mijn nieuwe Skito's zitten. Alleen zit het bij mijn pad niet aan de onderkant maar de bovenkant. Hoe en of het werkt kan ik nog niet zeggen, ik heb met dit warme weer niet meer gereden
Ik heb er een al geruime tijd. Bevalt super, pad blijft mooi schoon en paard wordt minder warm. Zweet wel gewoon hoor, maar dat druipt gewoon van het paard af en komt niet in je pad. Hij is overigens zeker niet hard. Je moet hem wel vaak afspoelen. Fijn ding!
rommulus
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-10 12:41
je hebt niet het idee dat het gaat schuren oid ?? het idee wat neopreem ook kan ??