Ik ben rustig aan het rondkijken naar een nieuw zadel voor mijn paard en kwam een srs zadel tegen die toch rond mijn budget valt. Maar voor ik eventuele overwegingen maak om het te laten passen, wil ik er eerst nog een paar dingen over weten.
Zijn dit kwalitatief goede zadels? Zijn er mensen met ervaringen met dit zadel?
Dat wil ik eigenlijk te weten komen. Had al op de zoekfunctie van bokt gekeken, daar kwam ik op 1 topic uit, maar niet waar je echt info uit kan halen. Op google ook al gekeken, maar blijkbaar vind iedereen wat anders dan mij
Wout_G
Geplaatst: 24-04-10 19:57
Ik heb een SRS Cutter en ben daar zeer tevreden over.
sonita
Geplaatst: 24-04-10 21:34
Goede zadels, kwaliteit prijs/ verhouding is ook goed. Let wel goed op met passen, ik heb meerdere reiners gezien die wat ''rock'' in de boom hadden.
Wesco
SRS zadels worden geproduceerd in Aubrey en Pilot point, Texas. De eigenaar van SRS (en Brazos, de duurdere reeks) is Paul Taylor(Aubry,TX). zij maken vooral cutters, reiners, ropers, wades en cowhorse zadels waarvan de prijs/kwaliteit verhouding gewoonweg subliem is. je kan nergens meer zadel voor minder geld kopen en de kwaliteit is dusdanig dat heel wat pro's in Europa en de US met hun zadels trainen en zelfs showen.
Ik heb de zadelpasservice toch maar even gemaild. Hij ging nog een aantal dingen voor mij nakijken (Vooral de boommaat en de lengte, als ie sowieso al te lang is, hoef ik er niet lang meer over na te denken) En als alles goed is, komt ie over 2 maandjes passen (Paardje staat momenteel in training)