Nu heb ik er tot een paar weken geleden met veel plezier mee gereden maar ineens begon het te kraken. En dan niet het leer maar echt een rare diepe kraak. Je hoort weleens ruinen of hengsten rijden met zo'n raar geluid in de koker...Nou zoiets dus
Dacht eerst ff invetten en beetje talkpoeder ertussen maar nee... Wordt dus niet minder. Zat zelfs aan een gebroken boom te denken maar dat lijkt me sterk, er is niets geks met het zadel gebeurd en als die gebroken zou zijn zou mijn paard toch wel drukplaatsen hebben?! Ook zie ik er niets aan, maar ja de boom zit natuurlijk van binnen
Nog een week later valt ineens mn concho die aan de voorkant zit eraf!! Ik er weer opdraaien maar dat lukt dus maar op zekere hoogte. Krijg m niet strak aangedraait met als gevolg dat als ik nu ga rijden je dat ding er ieder kwartier weer een slinger moet geven om jezelf ervan te verzekeren niet na afloop in de bak te moeten zoeken
Leverancier gebeld, zal geen namen noemen want het is niet bedoeld iemand af te kraken hier wil alleen ff mn gal spuwen
, kom het maar brengen dan gaan we het oplossen. Nou ben benieuwd, ik ga het zondag of maandag brengen en als het goed is heb ik hem dan weer snel terug. Dat is ook maar te hopen want tot die tijd kan ik dus niet rijden...
Iemand bekend met één van, of allebei, van deze problemen?? En ben benieuwd hoe en of het dan (snel) is opgelost.