Weten jullie waar ik terecht kan om een hoofdstel op maat en naar mijn wensen te laten maken? Ik heb al contact gehad met Lucky Leather, daar sta ik op de lijst, maar dat zou nog een hele tijd kunnen duren eer ze eraan kan beginnen. Misschien dat ik ondertussen een ander adresje kan vinden ...
PS : zou leuk zijn om fotootjes te zien van jullie naar wens gemaakte hoofdstelletjes
Triple horn in Duitsland maakt ook hoofdstellen op maat. Ze zitten vlak over de grens bij Sittard. Als op hun website kijkt bij customers en dan scrolt tot je de Fjord ziet kun je het hoofdstel zien wat ze voor mij bijpassend bij mijn zadel hebben gemaakt. Het is verder niks bijzonders, maar ze kunnen in principe ook alles maken wat jij wilt. Wachttijden daar weet ik niet.
Mandyke
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-09 19:46
Ziet er een mooi hoofdstel uit! Mag ik vragen wat je ervoor hebt moeten betalen? (per pb)
Zou het wel moeilijk vinden om uit te leggen in een andere taal wat ik precies wil, zeker als het in het Duits moet ...
Hulsebos maakt toch ook hoofdstellen?Dan kun je vast ook je wensen doorgeven!
Wranglerbutt
Geplaatst: 08-10-09 19:51
Goh, maakt Hulsebos tegenwoordig ook westernhoofdstellen? Dawissiknie
MissFreubel
Geplaatst: 08-10-09 23:02
Ik heb eens een offerte gevraagd bij Evelien van Eurohorse. Ik weet niet wat je er voor over hebt, maar die kan ze volledig volgens je eigen wensen en ideen maken.
mindful
Geplaatst: 10-10-09 14:33
Hier nog een leuk adres www.liniacsaddlery.com er zijn ook workshops om zelf te leren leder bewerken