[WN] Wat betekend 'taper weave'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Wat betekend 'taper weave'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:21

Ik ben bezig om een pad te kopen in Amerika en ik krijg nu een bericht dat de pad die ik wil niet in 'taper weave' te krijgen is :o?

Eh, vraag is nu, wat is dat in vredesnaam? Heb er een vertaalmachine op los gelaten en die vertaalt het naar 'conus weave', waar ik dus geen klap mee op schiet.

Weet iemand hier misschien wat dit betekend?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:22

Kan het misschien een kleur zijn? Of een bepaald materiaal?

Edit: Als je googlet kom je uit op een bepaald gevlochten patroon, is dat het niet?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:32

Hmmm, dat zou kunnen. Het gaat om een Cashel pad, die in een PF-Rider hoes gestoken gaat worden. Dit was de tekst uit de email:

if we put it inside we can keep the cut out area over the wither, EXCEPT we don't have it in a taper weave yet........ but could probably do it in a tapered fabric if you so choose to.

Ook als ik op de site bij PF Rider kijk, wordt ik niet veel wijzer. Of ik moet ergens gigantisch overheen kijken.

MarrieLeen

Re: Wat betekend 'taper weave'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:42

Volgens mij gaat het over een uitsparing voor de schoft, wanneer de pad in de hoes wordt gestoken.
Maar die hoes hebben ze niet in taper weave, een bepaald patroon van de hoes. Maar ze zouden het in een ander patroon voor je kunnen doen als je dat wilt.

Dat is wat ik eruit zou halen..

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:45

taper--> "uitlopend in een punt"
weave --> "weven"
Ik denk dat het betrekking heeft op een bepaald weefpatroon ;) .