Je moet een andere breedte maat hebben. Normaal is voor dames maat B en voor heren C. Dus zoek een kleinere herenmaat in breedte C. Het merk zal er dan niet zoveel toe doen, al heb ik zelf goede ervaring met Ariats.
Ariat heeft heel veel soorten, hier in NL zullen die niet allemaal bekend zijn. Je zou eens een mailtje kunnen sturen en vragen welk type laars een hogere wreef heeft. Dan kun je hier gerichter zoeken. En anders is het gewoon naar een hele grote shop gaan met heel veel merken en gezellig passen
ik was zelf al jaren op zoek naar de juiste laars. een hoge wreef mét een brede voet is een recept voor (heel) lang zoeken........ ik heb eindelijk de laars gevonden, cowboy classic, bij monique van de trail en tack store. ariats kwam ik niet in veel succes met zoeken
oh, zou natuurlijk best kunnen, ben geen kenner op dat gebied. en ze passen toch écht prima!
LucyB
Geplaatst: 01-08-09 10:53
Ik heb ook brede voeten en een hoge wreef en ik ben tevreden met mn justin boots, model gypsy-zijn in de US ook niet overdreven duur. http://www.nextag.com/justin-gypsy-boots/shop-html Misschien is dat wat voor je ? Ze staan ook wel op ebay, ik heb zelf gezocht naar een paar dat ik met paypal kon betalen omdat ik geen creditcard heb en ook niet een wil hebben. Ik weet dat model gypsy goed is voor mijn voet, andere modellen van justin daar heb ik mijn twijfels over. Mijn dochters hadden die en die leken een heel stuk smaller (was voor de kids geen probleem alleen ik had er nooit ingepast )
@LucyB : je hebt voor Paypal géén CC meer nodig, je kunt ook een Bank/Giro-nummer koppelen aan je account. Je geeft dan een automatische machtiging af onder dezelfde voorwaarden als wanneer je dat bij welke betaalmachtiging dan ook doet.
LucyB
Geplaatst: 01-08-09 13:36
Dankje DubbelDun maar dat wist ik al . Als ik wat kopen wil dan kijk ik altijd eerst of ze ook paypal betalingen accepteren. Sommige online stores doen dat helaas niet en dan moet je wel een cc hebben. Als ze wel paypal hebben dan zijn ze met mij een klant rijker haha.