Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yildiz schreef:Nu ik dan toch officieel wedstrijden ga starten(en waarschijnlijk nog wel een poosje met die stomme cap op mn knar moet rondrijden, maar toch...), wil ik toch al wel een beetje gaan kijken voor een mooie hoed. Ik zie maar weinig topics hierover; wil dat dan zeggen dat je gewoon een goed passende kunt aanschaffen of zijn hier ook trends in en kwaliteitsverschillen (wat mij dus wel lijkt)?
Niels schreef:Ik ben heel tevreden met mijn Stetson
Was niet een hele dure (100 euro) maar hij ziet er mooi uit en past mij goed.
http://img.photobucket.com/albums/v64/n ... 1230575818
samba schreef:Ik heb ook een stetson die me prima bevalt. Kan hem alleen niet zo veel gebruiken omdat ik L5 rijd haha.
En wat betreft verschillende hoeden per discipline. Als je net begint met wedstrijden zou ik me daar niet druk om maken. En op het nk zie ik verschillende combinaties ook gewoon met dezelfde outfit verschillende onderdelen rijden. ik denk alijd maar steek je geld in goede lessen dan in mooie spullen. Je kan beter eerste worden met wat minder duurdere spullen dan laatste met het nieuwste van het nieuwste