samba schreef:Ik heb ook een stetson die me prima bevalt. Kan hem alleen niet zo veel gebruiken omdat ik L5 rijd haha.
En wat betreft verschillende hoeden per discipline. Als je net begint met wedstrijden zou ik me daar niet druk om maken. En op het nk zie ik verschillende combinaties ook gewoon met dezelfde outfit verschillende onderdelen rijden. ik denk alijd maar steek je geld in goede lessen dan in mooie spullen. Je kan beter eerste worden met wat minder duurdere spullen dan laatste met het nieuwste van het nieuwste
Ik koop liever meteen een goede kwaliteit hoed dan dat ik over een poosje weer in de buidel moet tasten omdat ik een pruthoed heb gekocht (en uiteindelijk duurder uit ben). Vandaar dat ik zo benieuwd ben hoe jullie er tegen aan kijken, vooral omdat ik er dus nul verstand van heb!
Ik denk inderdaad niet dat veel mensen hier in Nederland een keuze hebben uit tig hoeden; passend bij de verschillende outfits en disciplines; maar ik wil gewoon ALLES weten (nou ja, bijna alles dan...
); als er met andere hoeden in de disciplines wordt gereden, hoe zien die er dan uit?
Enne... ik moet eerlijkheidshalve bekennen; ik zie er graag verzorgd uit
(kan net dat verschil maken, toch?!)...