of de Prof. choice airride pad.
Nou is er over de airride pad zat te vinden hier,maar over de Classic Equine kan ik niks vinden.Iemand ervaring met deze pad? En voor welke zouden jullie gaan?
Heb nou al een paar pads van continental en andere merken liggen maar vind geen van alle echt fijn.

Bijna iedereen bij mij op stal die zo'n pad had/heeft is er niet erg tevreden over. Het vilt is veels te hard en zorgt voor nare schuurplekken. Vorig jaar heb ik een heel leuk ESP pad gekocht met bijpassende beenbeschermers in lime met paars. Maar omdat mijn merrie overduidelijk liet merken het geen fijn pad te vinden kon ik het niet meer gebruiken. Dat vond ik zo zonde dat ik het vilt heb weggehaald en daarvoor in de plaats de onderkant van een ander pad (die ik goedkoop kon kopen met de X-mas sale) eraan vast heb gemaakt. Wel radicaal maar nu hobbelen we wel weer vrolijk rond in ons lime/paarse setje
! Ik weet zeker dat ik er nog een bij zou hebben gekocht als mijn paard geen last zou hebben gehad van deze pads
) Maar geen van mijn pads schuren, alleen die van ESP jammergenoeg want ik vind het echt een van mijn leukste pads