Hoe doen jullie dat als je een dergelijk iets in de USA bestelt en wat betalen jullie dan qua verzenden, inklaren ed??? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe doen jullie dat als je een dergelijk iets in de USA bestelt en wat betalen jullie dan qua verzenden, inklaren ed???
pakweg 20 % over het totaalbedrag (pads PLUS verzendkosten). dus als je pad 100 $ is, en verzendkosten, betaal je over 140 $ + inklaringskosten.
Ik zal nog eens gaan rekenen. Ben benieuwd op welk bedrag ik uit ga komen... Zijn er geen andere manieren om die dingen in NL te krijgen? Via een tussenpersoon in de USA die ze verzend? Of maakt het qua verzendkosten ed niet uit? Bravura schreef:Zolang je een postbedrijf gebruikt is USPS de goedkoopste. Alternatief is hem door iemand te laten meenemen. Dan heb je een hoger vrijer invoerbedrag (175 euro).Zijn er geen andere manieren om die dingen in NL te krijgen? Via een tussenpersoon in de USA die ze verzend? Of maakt het qua verzendkosten ed niet uit?
Volgens mijn collega kan het niet veel meer zijn, en ik ga daar dan maar vanuit...
ik moest laatst 75 euro bijbetalen voor 1 blanket
spicegirl schreef:ik moest laatst 75 euro bijbetalen voor 1 blanket
![]()
. Maarrrrr....of ik aan de postbode ook nog wat kwijt ben zo?