[WN] Setjes zilver

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

Setjes zilver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 14:16

Ik ben al een tijdje op zoek naar een site waar hele mooie setjes zilver worden verkocht. Ik weet dat het iets met een vrouwennaam was en dat het ontzettend duur is maar na lang zoeken kan ik de site toch echt niet meer vinden :\ .
Het waren dus complete sets, maar ook losse onderdelen geloof ik, veel met gekleurde steentjes maar ook goud en zwart in het zilver.

Eventueel andere sites zijn ook erg welkom. Op ebay zie ik de laatste tijd niet veel bijzonders langskomen, ik heb nu wel een mooie set van Montana Silversmiths op het oog maar die is toch vrij simpel.
Ik zoek in ieder geval iets sierlijks maar toch een beetje stoer, ik heb dit halster en deze stijl vind ik dus heel erg gaaf: http://www.sackettridge.com/images/circle%20y%20halters%200610_2000b.jpg
Zoiets voor het hoofdstel zou ik wel erg mooi vinden.

DubbelFun

Re: Setjes zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:03

Misschien moet je een zoeken op Dale Chavez, die heeft ook hele mooie zilversetjes en verder is Crumrine ook nog een bekend merk voor zilver.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:40

IcePrincess schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een site waar hele mooie setjes zilver worden verkocht. Ik weet dat het iets met een vrouwennaam was en dat het ontzettend duur is maar na lang zoeken kan ik de site toch echt niet meer vinden :\

Bedoel je Kathy's? *D

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:45

Volgens mij verkoopt Justwestern dit ook...

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:56

dale chavez en kathy's zijn alleen niet goedkoop!
ik had DC buckles voor aan mn hoofdstel , 1 paar- kostte 85 euro!excl. verzenden.....

DubbelFun

Re: Setjes zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 09:18

Gezien de link die TS gaf denk ik niet dat ze voor 'goedkoop' gaat ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 09:32

veel mensen geven een linkje aan, niet wetende wat het kost. het was ook een linkje van een halster,terwijl er hoofdstel zilver word gezocht.
op ebay word er veel zilver los verkocht.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 09:34

Bedankt voor de reacties.

DC had ik helemaal niet aan gedacht, alleen die buckles zijn bijna allemaal enorm en ik heb maar een kleine pony :+ . Ik heb wel 2 hele mooie setjes gevonden met bescheiden buckles maar die hebben geen browband plate (http://www.sackettridge.com/images/dale%20silver3B.jpg twee rechtse :9 )

Crumrine ken ik niet maar daarvan vind ik alleen beltbuckles?

Die site van Kathy's staan niet de setjes op die ik bedoelde maar wel een gewone buckle set in de stijl zoals de meeste van de sets waren op de site die ik zoek ( https://www.kathysshowequipment.com/item_images/18D.jpg ) dus die ga ik wel even mailen :j .

Dat het niet goedkoop is weet ik, maar aangezien mijn pony een kort breed hoofd heeft en daar bijna niets op past 'moet' ik een hoofdstel op maat laten maken. En als je dat dan doet moet het natuurlijk wel meteen goed :Y)
(maar ik ben er ook al ruim een jaar voor aan het sparen ;) )

[edit] halster van het linkje weet ik heel goed wat het heeft gekost, mijn bankrekening was er niet zo blij mee :') )

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:11

ik heb voor mijn paard ook hoofdstellen op maat laten maken, omdat ze een pony-koppie heeft.ik heb de buckles bij DC besteld, die hebben enorm veel.hierbij de foto, ik heb niet zo'n ronde plaat genomen, (die zijn idd erg groot);maar echt buckle-shaped....
Afbeelding