[WN] waar kun je westernpads kopen met uitgesneden schoft?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lutjehorsy

waar kun je westernpads kopen met uitgesneden schoft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 14:54

Ik heb een beetje gespeurd op internet naar pads met uitgesneden schoft, maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
Weet iemand misschien een online-winkel of een winkel in groningen of drenthe, die een redelijke keus heeft uit pads met uitgesneden schoft? Ik heb de voorkeur voor rood of eentje met de Amerikaanse vlag. Iets anders mag ook...

cornelie

Re: waar kun je westernpads kopen met uitgesneden schoft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:09

Pads met uitgesneden schoft zijn er heel veel. Wij hebben er zelf heel wat in ons assortiment maar elke winkel/webwinkel heeft ze wel.

Lutjehorsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 15:15

cornelie schreef:
Pads met uitgesneden schoft zijn er heel veel. Wij hebben er zelf heel wat in ons assortiment maar elke winkel/webwinkel heeft ze wel.

Ik kan er maar drie op jullie site vinden. Vind ik niet echt veel...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:24

Kijk eens op ebay.de

Lutjehorsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 15:31

het liefste koop ik toch gewoon bij een winkel. Het lijkt wel of er meer keuze is in pads zonder schoft uitsparing

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:38

Anatomisch gevormde pads hebben ook meer ruimte bij de schoft. Die zie je ook steeds meer tegenwoordig.

Lutjehorsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 15:48

cornelie schreef:
Anatomisch gevormde pads hebben ook meer ruimte bij de schoft. Die zie je ook steeds meer tegenwoordig.

Ik heb daar alleen geen ervaring mee en ken ook niemand die zo'n pad heeft. Dus als iemand ervaring heeft met een anatomisch gevormde pad en het wil delen, heel graag?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 07:59

Ik gebruik al jaren niets anders als én anatomisch én teruggesneden schoft :)
Ze liggen veel beter op een paard, die zijn rug is tensotte ook niet recht !!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:51

@lutje in Westerbork zit de Oregon Trail Tack store, daar hebben ze heeeeel veel pads, ook anatomisch gevormden en cutback pads.

kirstendg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:31

ik heb zelf een anatomisch gevormde pad en ben zeer tevreden!
kijk eens op http://www.rodeoqueen.nl daar staan verschillende soorten pads op o.a. van professionals choice en roper allemaal anatomische gevormd en die van roper zijn ook uitgesneden bij de schoft dus dubbelop!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:34

@kirstendg : waar zie jij precies een pad met een uitgesneden schoft staan op die website... ik zie ze niet 8-)
Gecontourd wel, maar die zijn óf behóórlijk aan de prijs óf ik vrees dat de kwaliteit niet al te best is gezien de prijs.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:57

DubbelDun schreef:
@kirstendg : waar zie jij precies een pad met een uitgesneden schoft staan op die website... ik zie ze niet 8-)
Gecontourd wel, maar die zijn óf behóórlijk aan de prijs óf ik vrees dat de kwaliteit niet al te best is gezien de prijs.

Met vlies onderkant :o ;) :D :P Vind het wel grappig.....

Als je het niet zeker weet moet je proberen zoveel mogelijk uit te proberen of naar een shop gaan. Nog beter met paard en zadel, want er is zoveel aanbod en elk paard en zadel zijn net weer anders. Het is de juiste combi die het hem maakt!

Overigens moet je je niet teveel gek laten maken, want iedereen vind zijn eigen pad het beste, of wat een shop aanbied. De meesten kraken dan een hoop andere goede spullen maar af. Als je dan zoveel verschillende meningen te horen zou krijgen, weet je het echt helemaal niet meer. Wat overigens niet wegneemt dat ervaringen horen wel prettig is hoor. Maar laat je niet gek maken.

Succes