Naar aanleiding van eerdere 'projectjes' van mij kwam ik op het idee om een westernzadel te maken. Bellen dus, en een week later stond Louis van Vaquero bij mijn paardje om bomen te passen.
Als onderdeel van mijn presentatie moest ik een topic maken op Bokt en een ander forum, en een blog bijhouden, met min of meer wekelijkse updates. Dus bij deze
Omdat mijn bolletje een geval apart is (dat wist ik allang natuurlijk
) werd meneer ingemeten voor een boom op maat. Maakt het ook wel helemaal echt, hout met rawhide.Helaas was ik tijdens het inmeten mijn camera vergeten en heb dus geen foto's kunnen maken. Maar Louis was zo lief om de boom nog even mee te brengen zodra die af was, en toen heb ik wel wat plaatjes kunnen schieten!

De kale boom op de rug van bolletje, met een hand die ervoor zorgt dat Sunna (waar de neus van is) hem niet zo weer van zijn rug af mikt.

En nog een keer, van boven, zo zie je goed hoe mooi de boom ligt.
We zijn inmiddels weer iets meer dan een week verder, en gisteren was ik voor de eerste keer bij Louis om te beginnen aan mijn project.
Veeeel verteld en uitgelegd etc (veel te veel om in een keer te onthouden, maar hij is voorlopig toch nog niet van me af, hehehe) en mij verteld waar ik mee aan de slag kon. Na ongeveer 1,5 uur zat ik weer in mijn autootje, alleen nu met een enorme rol leer achterin, en een boom *hoera*
De boom, zoals ik hem mee kreeg, ziet er nu zo uit (en zo ligt het beneden te wachten op mijn eerste vrije moment volgende week)

Als onderdeel van mijn project ga ik ook nog een verslag schrijven over dit zadelmaak-avontuur, en ik zal hier bijhouden hoe ik vorder, met foto's natuurlijk ::wink:

Wat voor opleiding doe je?