Hallo, ik heb een continental zadel en in de strap holder staat dus Continental en #150 dus ik dacht dat 150 het nummer van het zadel was, maar als ik daarop zoek op internet kom ik hele andere zadels tegen. Die van mij lijkt op een 148 maar dat staat nergens in het zadel. Kent iemand de nummering van Continental? kan het zijn dat die van mij een "oud"nummer heeft???want de huidige 150 is echt compleet anders...of kan het een submerk zijn maar mag er dan continental op staan??? Ik wilde zo graag weten wat deze nieuw zou kosten (heb hem via een zadelmaker tweedehands gekocht incl. passen en zit perfect!) en wat meer informatie hierover krijgen. Kan er nog elders een nummer staan in het zadel en zo ja waar? ik kan foto's maken van het weekend maar hij is echt bijna exact de 148 xtra wide (ik heb ook een extra full quarter)... Elke tip is welkom, bedankt!
cornelie
Geplaatst: 13-02-09 08:56
Ik zal even de catalogi induiken, ik ben al jaren Continental leverancier en ik heb ook nog wat oude boeken liggen.
En weet je al wat??? de mijne heeft geen patronen op de fenders en rond de skirts slechts een dubbele naai-lijn (geen snake motief oid.) En 3 x strings aan elke zijde. hij is medium oil met een zwarte gladleren zitting. Foto's komen eraan!
spicegirl
Geplaatst: 17-02-09 14:39
het kan ook de goedkopere versie van de continental zijn ; de montana. check anders ff bij continental zelf!
Ik heb inmiddels wel honderden sites gehad...er staat echt continental equiflex #150 op en hij lijkt ook erg op sommige van de continental modellen die ik vind, maar net niet precies...ik denk dat het een oud nummer is, heb ergens op een site in Duitsland een gelijkend zadel gevonden, ook Continental 150 en daar wordt hij nog verkocht ook! Het huidige nummer 150 is een Alabama (nogwat) en die is heel anders. Die van mij heeft roundskirts, de Alabama is vierkant(er) en de nieuwste 150 is zelfs geheel anders.... Bij de Montana staat ook echt Montana op de strapholders, ken een aantal mensen met zo'n zadel! Zou ik continental gewoon een foto sturen en vragen? en moet dat dan in Amerika of Duitsland???
thanks voor alle hulp:-) iemand probeert het nu voor mij uit te vissen in Duitsland:-) Ik kan hier geen foto's zetten (lukt niet) maar dit zadel op deze link lijkt er verdomd veel op!
andere seat (niet alleen de kleur ook de vorm (breder zeg maar, loopt meer naar onder door) en andere beugels (die kunnen achteraf omgezet zijn). Komt zo'n model in meerdere vormen of krijgt een model bij een andere kleur/vorm ook gelijk weer een ander nummer? en weet iemand dan meer over dit zadel???
Nou hij ziet er zo uit alsof die er bij hoort of iemand heeft hem heel vakkundig omgewisseld...maar als de kleur kan afwijken per model is het dus dezelfde als de 150 op die link boven...tooling, vorm enz. lijken precies, mijn zitting lijkt wat ruimer te zijn en de kleur is anders. Beugels kunnen inderdaad omgezet zijn....ik denk dat ik op het goede spoor zit:0) thanks! en hij komt maar welgeteld (na uren zoeken) 1 x op internet voor..
selma_rick
Geplaatst: 22-02-09 14:28
Hmmm, Dit is dus precies wat ik ook heb ik heb een continental 138 maar lijkt ook niet te vinden, maar als het de montana is staat er dan toch continental op??