Even goede raad gevraagd aan jullie: op marktplaats kan ik voor, relatief, weinig geld een westernzadel kopen van het merk Western Only, ik heb er nooit van gehoord maar één van jullie misschien wel? Ik ben benieuwd of het wel een goed merk zadel is gezien de prijs die ervoor wordt gevraagd (en dan moet ie ook nog maar passen natuurlijk maar dat is een ander verhaal...).
Ik ken iemand met een zadel van het merk western only. Degelijk zadeltje, maar het verslijt wel snel. Ze heeft het zadel van deze zomer en het ziet eruit of ze heeft het al 5 jaar. Qua leder dus niet de beste kwaliteit, maar verder niets op aan te merken
De merkstempel is een beetje 'popy-jopy' maar who cares
Als de verkoper zegt dat ie bij Arthur vandaan komt kan die je misschien meer info geven. Vraag bijv. eens wat ze daar nu nieuw kosten, of hij aan de hand van het nummer iets kan zeggen over wat voor boommaat er in zit en hoe hij de pasvorm inschat.
Scaramouche
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 15:53
Bedankt voor je reactie, toch jammer dan dat ie zo snel slijt...
DD bedankt voor je reactie, Anya gaf mij deze tip ook. Na zijn vakantie zal ik het bij hem informeren als het zadel er dan nog is natuurlijk (op de site staat dat ze gesloten zijn tot 24 januari)
Ik heb nu € 255 geboden maar als het niet zo'n best zadel blijkt te zijn vind ik ook zo'n bedrag nog te veel.
Jaycee_
Geplaatst: 20-01-09 12:11
Voor 255 euro denk ik toch dat je er een heel degelijk zadel aan hebt? Voor dat geld moet je ook niet verwachten dat je topkwaliteit kan kopen. Ik ken het merk zelf niet, maar het ziet er toch niet slecht uit? Zeker niet voor die prijs...