Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Xenobyte schreef:Ik zoek een goede pad voor straks als ik een westernzadel aanschaf. Welke pads voldoen jullie het best en waarom? Ik heb wat research gedaan en als ik het goed begrijp is een lamswollen onderzijde en ruwe geweven bovenkant een pré? En de vulling dan vilt? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik zal ff op die website kijken. Xenobyte schreef:Ik rijd vnml een klein uurtje per dag. Buitenritten ook niet veel langer. Heb gauw een pijnlijke rug dan. Misschien straks wel langer als ik een westernzadel heb.
@ s4b enig idee wat de vulling daarvan is en wat is de aanschafprijs? Kan niet zo goed italiaans.
) cornelie schreef:Equitex is al jaren te koop in nederland. Voor mijn appaloosa heb ik een equitex westernpad zo'n 11 jaar geleden al gekocht. Inmiddels is het ding overleden maar ik vond het ideaal omdat die tenminste in de wasmachine kan. Dat vind ik zelf altijd erg belangrijk, ik wil een pad die ik simpel kan wassen. ( maar ik heb inmiddels bij een autowasbedrijf een schoonmaakapparaat gevonden voor automatjes, past ook een pad in)
cornelie schreef:( maar ik heb inmiddels bij een autowasbedrijf een schoonmaakapparaat gevonden voor automatjes, past ook een pad in)
) ga ik voor de lonestar die bij vaquero te koop is.