Ik heb twee Continental Montana westernzadels full quarter te koop in de kleur roodbruin. Eentje is een nummer 177 (plain racer) met round skirts en 15.5 inch zit, deze is niet al te voorzichtig gebruikt zal ik maar zeggen dus met de nodige gebruikssporen; wel nog prima te gebruiken (héérlijk zadel) maar hij zal geen schoonheidsprijs meer winnen. De andere is een nummer 138 (Allround) 16 inch, deze is nog helemaal mooi gaaf op een kras (onder je linkerbeen) na. Het ene zadel heb ik compleet gekocht en het andere kaal, dus ik heb een set lederen originele riemen en beugels maar ook een set kunststof riemen en fijne aluminium beugels. Wie het eerste zadel koopt heeft de eerste keus in 'aankleding'. Compleet gooi ik er ook nog een pad bij dan is de vraagprijs 400; kaal mag je voor 350 een zadel uitzoeken. Of neem ze allebei voor 650 (Dat heb ik zelf betaald voor één zadel, ik moet er echt vanaf). Voor 0,25 ct per kilometer kom ik ook nog met beide zadels bij je thuis om ze te passen en uit te proberen.
Liefst te ruil voor een vergelijkbaar zadel maar dan met een semi quarter boom voor mijn nieuwe paardje. Het allerliefst heb ik eigenlijk gewoon 'mijn' rode Montana 177 maar dan een boommaatje kleiner. Een ander merkzadel met roundskirts mag ook; liefst roodbruin, donkerbruin of zwart. Als je een zadel in de aanbieding hebt maar je zoekt er geen (zou ook wel erg toevallig zijn) graag ook een reactie!