[WN] Gewone spijkerbroek?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Gewone spijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 19:58

Buiten dat ik deze niet in de kast heb liggen.
De spijkerbroeken waarin gereden word?
Zijn dat gewone spijkerbroeken?
Of speciale waar de naad niet van aan de binnenkant zit?
Ik zie vaak het merk Wrangler voorbij komen. Wat is daar speciaal aan?

Many thanks! Knipoog

troi

Re: Gewone spijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 07:57

Heb ik ook een hele tijd over nagedacht (en ook hierover een topic geopend in het verleden), de conclusie was toen, als ik het goed heb begrepen (correct me I'm wrong!), dat wrangler spijkerbroeken idd veel worden gebruikt maar dat dat voor een groot deel gewoonte is. Naad zit idd wat anders aan de binnenkant maar dat schijnt niet zo gek veel verschil te maken. Je kunt net zo goed een 'gewone' (goedkope Lachen ) jeans gebruiken. Ikzelf koop ze nu bij de discount 2 voor 50 euro... En het rijdt prima! Een wat hoger model is trouwens wel echt aan te raden (tenzij je van erg lage decollete's houdt Tong uitsteken ).

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 09:02

Ik rij met goedkope spijkerbroeken met een enkele binnennaad.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:58

Ik rij met Cruel Girl en soms ook Wrangler. Vroeger ook af en toe met gewone broeken, maar die verslijten nogal snel...

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:59

Ik koop gewoon lekker zittende broeken voor weinig bij de C&A en daar rijd ik mee, geen enkel probleem!
Ik rij wel maar 2 a 3 x per week.... Knipoog

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:34

Ben een echte Cruel girl fan, zit goed, staat goed (tja, het oog wil ok wat!) Knipoog
Verder is het een beetje afhankelijk van je eigen (gevoelige) huid; enkele of dubbele naad maakt bij mij gelukkig nie zo veel uit! (Wrangler heeft vaak een enkele naad aan de binnenkant).

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 23:27

de Wranglers uit de USA zijn wat steviger en dikkere stof dan de europeese, met de echte ´spijkers´ uit het woord spijkerbroek, handig als je ranchwerk moet doen of je broeken snel slijt, maar ze zijn ook stugger uit de was.... gewone spijkerbroek voldoet ook goed hoor, tis maar net wat je zelf prettig vind met rijden. De een geeft de voorkeur aan Wrangler en de ander niet. Ik rij met allerlei soorten broeken ook niet spijkerbroeken en ook met naden aan de binnenkant, maar heb ook stugge wranglers Knipoog

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 08:25

Jaycee_ schreef:
Ik rij met Cruel Girl en soms ook Wrangler. Vroeger ook af en toe met gewone broeken, maar die verslijten nogal snel...

ik heb dus op een half jaar ook al 2 spijkerbroeken keihard versleten..
wilde nu toch gaan zoeken voor een ''echte spijker-rijbroek''
dus ik spiek hier even mee Bloos

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 11:43

Thanks voor de info!
Wranglers slijten dus minder snel ..
Ik slijt spijkerbroeken zonder rijden al binnen een jaar! (mijn benen lopen tegen elkaar aan, en dat geeft veel wrijving. Kan dan ook niet in een rokje zonder panty/legging)

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 12:25

Bij mij waren de wranglers (2 stuks) al binnen 1 jaar versleten en ik had nog wel de dikkere soort uit amerika waar Cissy het over had.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:32

ik heb laatst een heel fijne bij de kringloop gekocht; LTB jeans. Perfecte pasvorm en enkele naad. Nu nog kijken waar ik ze nieuw kan kopen want ik heb alleen een winkel in rotterdam gevonden die dit merk verkoopt. Maar voor 7.50 kan ik weer even vooruit Haha!

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:04

ik rijd in elke spijkerbroek eigenlijk en heb nergens last van en de spijkerbroeken blijven gewoon goed...rijd 6 dagen in de week.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:12

CZpaint_av, ik heb een aantal Wranglers (niet cowboycut ofzo, maar de 'mode' modellen) en ik vond dat die ook nogal snel kapot waren. Vooral aan de achterzakken, en vooraan op de billen.
Sinds kort ben ik echt een fan van Cruel Girl en daar ben ik heel tevreden van: ze zijn goed van kwaliteit en hebben een mooie pasvorm.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:20

Ik reed ook gewoon in een gewone spijkerbroek, maar wel eentje met wat rek erin, dat zit wel zo prettig, en het ging erg lang mee, ik reed toen met een westernzadel op mijn draver, zeker wel 6 dagen in de week.

Een stalgenoot had een wrangler, die zit erg hoog, bij haar tot aan haar middel en erg ruim, dus ik weet niet of dat normaal is bij wranglers, volgens mij zit er wel meer modellen binnen deze merk, maar dat van de stalgenoot vond ik wel erg lelijk, en mannelijk staan.

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:23

ik rijd gewoon in een oude spijkerbroek. rijd prima heb geen drukplekken na een uur intensief rijden. let alleen wel op dat er geen knopen bij de kontzakken zitten, anders gaat je zadel eraan !

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:48

Rijd ook met allerlei merken, liefst goedkoop en met stretch. Het belangrijkste is dat ze lang genoeg zijn.

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:42

Ja, ze moeten wel lang zijn. Heb nu ook eindelijk een paar broeken met lengtemaat 36 (de onderkant van de pijpen zien er alleen niet uit na 1 dag, beetje vies)

k_hermus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:26

ik show meestal met Wrangler. Trainen doe ik in gewone spijkerbroek.

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:43

Ik rijd tegenwoordig alleen nog maar in cruel girls en wranglers.. Dit eigenlijk alleen maar om de lengte maat.. Normale spijkerbroeken zijn met rijden bij mij altijd te kort. Wanneer ik een maat groter koop om een langere lengte zakt de broek af Knipoog.. Te korte broeken vind ik in eerste instantie geen gezicht en daarbij kruipen ze ook eerder omhoog, waardoor het al helemaal geen gezicht meer is.. haha..

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:36

ik rij altijd met wranglers ,zitten veel beter en geen last van drukplekken en naden. met andere broeken wel last van.
heb net een wrangler weggegooit waarmee ik 5 jaar intensief gereden heb. het kruis was versleten en de kleur was er beetje af . maar de broek zat nog steeds heel erg goed Clown

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:38

Vroeger reed iedereen in een gewone spijkerbroek :p Dus waarom zou het niet gaan ?

Ik rijd zelf niet in spijkerbroek dus kan je hierover niet helpen .

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:28

Mallodie schreef:
Vroeger reed iedereen in een gewone spijkerbroek :p Dus waarom zou het niet gaan ?

Omndat wat vroeger gewoon was, dat nu echt niet meer is Knipoog

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:30

ik rij in de goedkope (ca 20,-) LifeLine spijkerbroeken van de Welkoop, verslijt er ongeveer 2 per jaar en heb nooit last van de naden.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:28

ik ben benieuwd, heb vandaag een wrangler gekocht Lachen
@juval; dat is ook wel wat om eens voor te kijken Ja

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:33

ik rijd met cheap ass makkelijk bij de esprit gekochte skinny jeans Tong uitsteken vind zelf skinny wel fijn omdat er wat rek in zit, en dan wel een maatje te groot, omdat die anders zo strak zit Tong uitsteken