Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cornelie schreef:Ebay
Zal blond zijn
Sla niet het paard, maar op de grond !
)sflj schreef:
(ff geleend van de Parelli site)
Dit is dus een 12-foot lijn. je hebt ze ook van 22 ft. Zoiets?
) gezien bij iemand hier op bokt. (die verkocht ze dus.) Alleen geen idee meer wie dat was. Vraag het anders eens op het natural forum / afdeling hier? Josien ofzo, zoiets staat me bij. sflj schreef:Ik heb een keer zoiets (zeg maar een Parelli - namaak!) gezien bij iemand hier op bokt. (die verkocht ze dus.) Alleen geen idee meer wie dat was. Vraag het anders eens op het natural forum / afdeling hier? Josien ofzo, zoiets staat me bij.
sflj schreef:Ik vind ze trouwens niet zo handig voor het longeren. Mij te zwaar. De sluiting slingert ook zo tegen de kin enzo...
farmershill schreef:Kijk eens op de site van Equiplay
farmershill schreef:Kijk eens op de site van Equiplay
Die kan je overal wel kopen zo onderhand, mocht je niks kunnen vinden dan weet ik er ook nog wel een paar
DubbelDun schreef:Boten- of klimtouw, lekker in gewicht en stukken voordeliger als PP.
Sonja schreef:O da's gewoon een lange leadrope, die hebben ze op elke hoek van de straat tegenwoordig.
Ik vind dat ze voor echt longeerwerk erg zwabberig zijn door het gewicht. Dat vind ik niet prettig; te onrustig.
cornelie schreef:Ooooooo, die dingenDie kan je overal wel kopen zo onderhand, mocht je niks kunnen vinden dan weet ik er ook nog wel een paar
Backup schreef:Juist dat gewicht zorgt ervoor dat je dit touw ook voor andere dingen kan gebruiken dan alleen maar je paard in rondjes laten lopen
voor ander grondwerk dan longeren is het heel prettig materiaal, ik gebruik het bv wel graag voor overige games. Maar op 1 of andere manier gaat het bij mij als ik het gebruik voor longeren in een hele grote beweging zwabberen onder haar hoofd
Sonja schreef:Backup schreef:Juist dat gewicht zorgt ervoor dat je dit touw ook voor andere dingen kan gebruiken dan alleen maar je paard in rondjes laten lopenvoor ander grondwerk dan longeren is het heel prettig materiaal, ik gebruik het bv wel graag voor overige games. Maar op 1 of andere manier gaat het bij mij als ik het gebruik voor longeren in een hele grote beweging zwabberen onder haar hoofd