Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

DubbelDun schreef:Je zoekt dus een boomlooszadel omdat je last van je rug hebt??

Monnik schreef:Ik krijg juist rugpijn van het rijden op een boomloos zadel, omdat je dan toch anders zit dan in een boomzadel.

,ik heb rugklachten en op dat boomloos zit ik in een foute houding.

pmarena schreef:Grappig dat zich hier toch mensen melden bij wie het niet goed voor hun rug is
Er worden juist heel veel Barefoots gekocht door personen met rugklachten , omdat ze merken dat dat veel verlichting geeft.
Ik waarschuw altijd dat er ook vast wel een vorm van rugklachten is waarbij het juist NIET de oplossing is (er zijn immers zoveel verschillende soorten rugklachten met verschillende oorzaken...) maar ze melden zich zelden of nooit waarbij het dus juist niet werkt.
Het blijft toch een kwestie van proberen en samen met iemand die goed verstand heeft van het betreffende merk , overleggen wat de beste opties zijn.
ik heb een lichte S in mijn rug en op mijn boomzadel zit ik goed.

Berdien schreef:BF Arizona vond ik drie keer niks. Schoof, kiepte en klapte.. Dat werd hem niet.
Wat bedoel je met stevige fenders Margee?

mirgino schreef:pmarena schreef:Grappig dat zich hier toch mensen melden bij wie het niet goed voor hun rug is
Er worden juist heel veel Barefoots gekocht door personen met rugklachten , omdat ze merken dat dat veel verlichting geeft.
Ik waarschuw altijd dat er ook vast wel een vorm van rugklachten is waarbij het juist NIET de oplossing is (er zijn immers zoveel verschillende soorten rugklachten met verschillende oorzaken...) maar ze melden zich zelden of nooit waarbij het dus juist niet werkt.
Het blijft toch een kwestie van proberen en samen met iemand die goed verstand heeft van het betreffende merk , overleggen wat de beste opties zijn.
ik kan niet rechtop blijven zitten op de Nevadaik heb een lichte S in mijn rug en op mijn boomzadel zit ik goed.