Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(en ja, het is echt de goede maat, hij zakt zonder riem van mijn kont) Dus daar rijd ik niet mee. Op zich prima, want ik houd hem nu voor een beetje netjes.
. En als ik ze dan toch na een jaar weg kan gooien, dan gaat er tenminste niet zo veel geld de kliko in! sonita schreef:bij de wal mart zijn ze $19.95 = 14.25 euro
en verder zijn ze in de feedstore $24.00 = 17.14 euro
Ja die is goed en waar zit de Walmart hier ergens? (en wat gek dat je daar in Dollars moet betalen!
)
sonita schreef:goede morgen, welkom in nederland.
Ik draag em nu nog steeds, en hij is wel een beetje valer geworden, maar nergens een slijtplek te bekennen
Terwijl mijn andere spijkerbroeken (van V&D en H&M enzo) na een half jaartje rijden en wassen toch echt slijtplekjes en vlekken beginnen te krijgen. Pluizebolpum schreef:Ik heb me ook ooit eens laten vertellen dat als je je knieen openrijd je dan teveel met je knieen steunt of knijpt. In hoeverre dat voor iedereen geldt weet ik niet, maar bij mij was dat idd het geval, en daar hielp zelfs geen Wranglerbroek bij, alleen correcter rijden...
. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een echt "vrouwen" wrangler heb geprobeerd. Ik heb die unisex, cowboy cut (of fit), wrangler broek. Die dus bovendien nog eens te hard spant rond m'n heupen. Op deze moment is er een arm iemand heel gelukkig mee
.