Ha, ik ben dus niet de enige die het hoofdstel niet zo zo vind.
Dat de bakstukken zo dicht bij het oog zitten komt door de frontriem. Die is wat te kort voor zijn brede voorhoofd. Een 1 of 2 ear schut ie af, heb ik al geprobeerd. En dat vind ik weer niet mooi bij hem. Een mooie V breekt zijn voorhoofd wat. Door de wintervacht oogt zijn hoofd zo en zo wat lomp, van de zomer is ie mooier. Zal eens een foto van het hoofd van zijn broertje plaatsen, die heeft pas een lomp hoofd.
aikon
Geplaatst: 27-01-12 18:04
Hier is ie, met training hoofdstel. Voor hem is een licht hoofdstel weer mooier denk ik.
Hij heeft een erg hoge neus. Net een eland
Kasmir
Geplaatst: 31-01-12 00:08
Aaahw valt best mee haha, V-brow staat hem inderdaad denk ik wel goed Vind dit toch mooier dan dat bredere, dat zit imo wat te dicht bij zijn oog. Hoe is jullie ervaring met justwestern trouwens? Ben beetje verwend misschien met normaal snellere service van onlineshops maar heb vorige week maandag een bitje besteld en wacht er nog met smart op. Kan niet wachten tot ik hem aan mijn hoofdstel kan hangen xD.
Erg mooi inderdaad. Maar waarom verkoop je je showteugels? Die lijken mij er juist heel mooi bij te staan!
Happiness
Geplaatst: 31-01-12 14:47
Danku danku! Ik rijd altijd met heel dunne teugels, en die showteugels zijn wat dikker, kan ik niet lekker mee rijden heb maar kleine handjes haha, dus vandaar