Oh ik zat bij de .NL en .DE te zoeken. Een turquoise showblanket is geen probleem, die hebben ze overal van Mayatex ook. Alleen een showblanket MÉT lederen randen en tassel en concho's. Dat is wel een probleem in de kleur turquoise. Iig bedankt voor het zoeken!
Moondancer
Geplaatst: 20-06-10 19:34
Ik heb een goedkope showblanket ergens op de kop kunnen tikken , ga daar anders naar op zoek , sloop daar het leerwerk af en maak dat op een Mayatex Turqoise
TurdusMerula
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-10 00:06
Moderatoropmerking:
Vanaf heden is het toegestaan om meer dan één post te plaatsen met tack daarin per persoon per maand, oftewel: de 'maand-regel' is komen te vervallen. Wel vertrouw ik erop, dat er 'met gezond verstand' gepost zal worden.
spicegirl
Geplaatst: 24-06-10 10:01
dank merel !!
hierbij dan een showhalster van BILLY ROYAL die ik van de week gescoord heb.apart (iedereen die me een beetje kent weet dat ik niet de standaard-uitvoering wil ), met niet teveel zilver... http://i39.photobucket.com/albums/e165/ ... es/BR2.jpg
Tinka
Geplaatst: 24-06-10 13:40
Ik had al eens een foto geplaatst, maar die was niet zo duidelijk. Vandaar nu dus maar een nieuwe foto, hopelijk zo wel goed te zien.
@Tinka wat een mooie outfit en een lekker paard, zeg! Ik heb ook een donkerbruine van EuroHorse. En ja @Spicegirl weer een gruwelijk mooi halster gescoord!!!!!!
Hahaha, nee ik heb niks nieuws Misschien zondag. Iemand neemt haar showshirtje mee met bijpassende pad naar de Paintshow. Als het past en dochterlief vind het mooi maken we natuurlijk een foto. Hmm, ik zelf heb wel een nieuwe jodhpurbroek, hahahhahaaaaaaaaa maar dat hoeft voor mij niet op de foto hoor.
Moondancer
Geplaatst: 06-07-10 12:19
Ik heb een nieuw(gebruikt dan) showzadel en hoofdstel , maar nog geen foto gemaakt.... Moet ik nodig doen en dan plaatsen hier!!
O , mijn nieuwe showhalster , daar heb ik al wel een foto van!!! Tadaaaa
rommulus
@moondancer, wat een onwijs gave foto!! Mooi paard en mooi halster ook
Helemaal mee eens. Beiden zijn prachtig
spicegirl
Geplaatst: 06-07-10 14:59
ik heb al een tijd een mooi DC hoofdstel te koop. ik wilde, als ie verkocht was, een mooie browband hoofdstel erbij. voor de show heb ik er maar 1 maar ik heb een goed idee : ik wil bij DC een bijpassende browband voor dit hoofdstel laten maken !! heb ik ook al bij mn custom-hoofdstel : zowel een oortje als een V-BROW. gezien het materiaal (rawhide spacers met zilveren ferrules ) twijfel ik nog een beetje welke : V , of een knotted of een gewone brow ... wat vinden jullie ? zie onderschrift...
Backup
Geplaatst: 06-07-10 16:47
Silly, laat je er ferulles in verwerken dan ? met zou ik geen knotted doen zonder kan dat wel weer
SG , ik zou een V Brow doen , gezien je paard daar een erg mooi hoofd voor heeft!!! Vind ik dan Thanx allemaal voor de reakties , ja, mooie ap he?
spicegirl
Geplaatst: 06-07-10 21:39
@ moondancer- je hebt zeker een mooie app. wat is de afstamming ? en je halster-wat is het merk ?? en een V brow staat haar idd het best, zie profiel. @ BU- het bestaat uit ferrules en spacers. dus zou raar zijn als het zonder was.
Moondancer
Geplaatst: 06-07-10 21:49
Mijn Am Ap is van Invied , uit een haltergefokte merrie, ( oma ooit gered van de slager )ook Amerikaans , uit Shavanno Rock Star. Ze is al een paar keer Grand Champion in de Halter geweest , en vorige week 2e L1 pleasure met een goede vriend!! Halster heb ik via Sann_e besteld , geen idee wat voor merk , maar vond hem zo mooi staan bij haar!!
grrr ik mis t rijden wel heel erg, zoek nog steeds een paard erbij om daarmee mijn tack te kunnen showen.. vind het halster echt toppie!
Moondancer
Geplaatst: 07-07-10 18:20
@Josefien , waarom woon je niet bij mij in de buurt , ik zoek iemand die mijn paard voor een paar dagen per week bij wil rijden , en mag showen uiteraard , hier niemand te vinden helaas....