Tis een merrie En dit is idd de 'parkeerstand'. Zo zet je je walker neer bij een haltershow. Net als bij de quarters maar dan anders Ik zal ook eens een foto van ons showtenue opzoeken.
Josefien
Geplaatst: 18-01-12 17:46
Weer leuken en mooie dingen voorbij zien komen, ook een soort van model vor hobbelpaard haha ( model hè, niet het paard zelf ) Ik krijg binnenkort mijn oranje/ rode pad met bijpassende beenbescherming en bellboots binnen, zal dan weer foto maken!
sliding
Geplaatst: 18-01-12 17:48
Mooi hoor @klimop , dat is echt een heel groot verschil
rommulus
@Diaz, even een zeurdingetje, jouw onderschrift is op mobiel echt zo ontzettend vervelend, omdat hij zo in het midden staat trekt hij de hele pagina uit zijn verband
@Diaz, even een zeurdingetje, jouw onderschrift is op mobiel echt zo ontzettend vervelend, omdat hij zo in het midden staat trekt hij de hele pagina uit zijn verband
Leuk paard Ik ben ook niet zo gek van dat breed uitlopende stuk, hij krijgt er inderdaad een beetje een lomp hoofd van terwijl die best een mooi koppie heeft. Heb trouwens vandaag mijn nieuwe hoofdstel binnen gehad, hij mag wel 1x in de olie (nog even zoeken wat voor olie ik daar het beste voor kan gebruiken, suggesties zijn welkom haha) zal zodra ik mijn bit binnen heb foto's maken.
maar dit hoofdstel klopt gewoon niet helemaal want de bakstukken zitten te dicht bij het oog, en daardoor lijkt dat brede stuk niet mooi. Want morris had een heel fijn koppie, en die stond prachtig met zo'n breed stuk. Overigens vind ik denk ik medium oil mooier op een schimmel.
En dat zadel is een beetje smaakgevoelig natuurlijk, maar that's not my style.